مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: در نشستی که با وزیر کشور برگزار شد، مباحث مهمی همچون؛ پدیده ریزگردها، کمبود منابع آبی و معضل خشکسالی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 18 March 2018

کیامرث حاجی زاده با اشاره به نشستی که روز گذشته با حضور وزیر کشور انجام شد ، عنوان کرد: در این نشست به مسائل و مشکلات مختلف در حوزه مدیریت بحران در کشور پرداخته شد.

به گزارش "تابناک" وی افزود: مهم ترین مشکلات موجود در خوزستان در این زمان همچون؛ معضل خشکسالی، کمبود منابع آبی و پدیده ریزگردها در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

حاجی زاده تصریح کرد: در این نشست همچنین مبحث ساماندهی ساختار مدیریت بحران کشور نیز مطرح شد؛ مدیریت در این حوزه باید جایگاه اصلی خود را دریابد و تلاش هایی نیز برای ارتقای شاخص های موجود در این خصوص انجام بگیرد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اعتبارات ماده ۱۲ ستاد بحران کشور گفت: یکی مهم ترین موضوعات مطرح شده از مسئولان استانی در این نشست، پیگیری تخصیص صد در صدی اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ ستاد بحران به خوزستان است.

حاجی زاده اظهار کرد: متاسفانه در پی رخ داد حادثه سیل در سال گذشته، حدود ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت در استان برآورد شد، اما در این زمان تنها ۳۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار به استان تخصیص داده شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: استفاده از ظرفیت انجمن های مردم نهاد موضوع بسیار مهمی است که باید در مدیریت بحران مورد توجه قرار بگیرد؛ در همین راستا باید تلاش کرد تا از این ظرفیت در بحران های متعدد بهره برد. متاسفانه خوزستان به کلکسیونی از حوادث تبدیل شده است؛ سمن ها می توانند با ورود به این موضوعات شهروندان را همراه با مسئولان در حل مشکلات همراه کنند.

در ادامه این نشست که با حضور جمعی از مسئولان استانی در شامگاه شنبه در وزرات کشور برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی ضمن تایید مباحث مطرح شده از سوی مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، بر لزوم رسیدگی و پیگیری جدی دولت بر رفع و حل این مشکلات و کمتر شدن آنها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار