تابناک مرکزی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۲۰ پایگاه نوروزی هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز ۹۷ آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.
کد خبر: ۵۸۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 18 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، محمد محمدی در مراسم آغازین طرح نوروزی هلال احمر استان مرکزی در دلیجان که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار داشت: به منظور اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی در استان مرکزی ۲۰ پایگاه در نظر گرفته شده که ۱۲ مورد از این پایگاه ها در جاده های استان مستقر بوده و تا پایان طرح به صورت شبانه روزی فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: همچنین هشت پایگاه موقت هلال احمر نیز در نقاط مختلف استان مرکزی طی ایام نوروز ۹۷ به مسافران استان خدمات رسانی می کنند.

محمدی بیان کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی توسط هلال احمر استان یازده فضای دوستدار کودک و هشت خیمه نماز، همچون سال گذشته ایجاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین در پایگاه های طرح ایمنی و سلامت نوروزی استان مرکزی نقشه های راهنما و بروشورهای اطلاع رسان نیز به مسافران استان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی ۹۷ در استان مرکزی، امکانات و تجهیزات لازم از سوی هلال احمر استان به کار گرفته شده و تلاش داریم تا عملکرد مطلوب تری را نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: پایگاه های نوروزی هلال احمر استان مرکزی تا پایان روز چهاردهم فروردین ماه ۹۷ در استان به مسافران خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار