رئیس شورای شهر شیراز گفت: طرح محور زندیه باید بازآفرینی شود؛ بحث تملک پارک ها و زمین هایی که در آنجا وجود دارد به گونه ای است که شهرداری به صورت تهاتر و یا تملک به صورت موزه، فرهنگسرا یا هنرستان بسازد.وی همچنین، با تاکید بر اینکه باید ببینیم برای چه کسی در شهر ارزش قائل هستیم، مردم یا غیر مردم، گفت: اگر می خواهیم به مردم ارزش بدهیم باید نیازهایشان را برآورده کنیم.
کد خبر: ۵۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 19 March 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه:رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه باید ببینیم برای چه کسی در شهر ارزش قائل هستیم، مردم یا غیر مردم، گفت: اگر می خواهیم به مردم ارزش بدهیم باید نیازهایشان را برآورده کنیم.

سید احمدرضا دستغیب اظهار داشت: متاسفانه امروزه بیش از آنکه برای مردم ارزش قائل باشیم به ماشین ها توجه می کنیم برای همین است که برایشان جاده و پل می سازیم.

وی با بیان اینکه خیابان کشی و تعریض خیابان راهکارهای اشتباهی هستند، اعلام کرد: ما اگر برای مردم اهمیتی قائل بودیم برایشان پارک می ساختیم و نشاط و امنیت شان را تامین می کردیم.

رئیس شورای شهر شیراز به طرح محور بلوار زندیه اشاره کرد و گفت: این طرح باید بازآفرینی شود؛ بحث تملک پارک ها و زمین هایی که در آنجا وجود دارد به گونه ای است که شهرداری باید به صورت تهاتر و یا تملک تصرف کند و به صورت موزه، فرهنگسرا یا هنرستان بسازد.

دستغیب بیان کرد: ما از پل ها کم نمی کنیم، حتی ممکن است بیش از این پل بسازیم.

وی کمبودهای اصلی در محور متمرکز بافت شهری را پارک ها و فضای سبز شهری عنوان کرد و گفت: متاسفانه تنفس مردم در خطر است چون همه خانه ها آپارتمانی است.

رئیس شورای شهر شیراز اظهار داشت: 25 نقطه در محور زند جهت تهاتر یا تملک شهرداری برای ایجاد پارک و فضای سبز شهری شناسایی شده است.

دستغیب بیان کرد: شهرداری در بافت فرسوده هیچ قطعه ای را تملک نمی کند و هیچ برنامه ای هم برای تملک بافت تاریخی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار