سرپرست هیأت واليبال استان قم خبر داد
سرپرست هیأت واليبال استان قم از حضور 10 واليباليست قمي در اردوي تيم‌هاي ملي و پايان رقابت‌هاي واليبال بانوان در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۹ 19 March 2018

به گزارش تابناک قم، سیدابوالفضل احمدی اظهار کرد: در بین اسامی والیبالیست‌های دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان ایران تعداد 9 نفر از استعدادها و نخبه‌های والیبال قم نیز دعوت شدند تا بخت خود را برای رسیدن به اردوی اصلی تیم ملی بیازمایند.

وی ادامه داد: علیرضا پادام، محمدصالح ونکی، رضا گودرزی، محمدمهدی پایاب، محمدحسین محمدی‌تبار، حسین فیروزپور، علی جساس، احسان حسین‌پور و مصطفی ستاری نفراتی هستند که به نمایندگی از بازیکنان آینده‌دار والیبال قم به این اردو راه پیدا کردند.

سرپرست هیأت والیبال استان قم در ادامه به دعوت یکی دیگر از استعدادهای این رشته به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران اشاره و ابراز کرد: در بین اسامی بازیکنان دعوت شده به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر، امیرحسین خادم نماینده استان قم بود.

وی با بیان اینکه قم با سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه آینده‌ درخشانی در این رشته دارد، ابراز کرد: با پایان مرحله چهارم تست‌گیری از جوانان والیبالیست سراسر کشور، بیش از 120 بازیکن در آزمون‌های آنتروپومتری و آمادگی جسمانی کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان شرکت کردند.

احمدی در ادامه به رتبه نماینده لیگ دسته اولی والیبال قم در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: امسال شاهد برگزاری بیست و ششمین دوره این رقابت‌ها با عنوان جام شهید محسن حججی بودیم و تیم کریمه قم در نهایت رتبه چهاردهم را کسب کرد.

وی در ادامه به معرفی تیم‌های برتر مسابقات والیبال بانوان در قم اشاره و ابراز کرد: با انجام بازی‌های نیمه نهایی و پایانی والیبال بانوان قم در سالن شهید میری، تیم‌ سیمرغ به مربیگری نسرین رامین، تیم موج نو به مربیگری خانم‌ها آراسته و خدایاری و تیم علی‌اکبر به مربیگری خانم‌ها عبادی و بهاری اول تا سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار