امام جمعه ميبد با اشاره به مشكلات بودجه‌اي دولت، ابراز اميدواري كرد كه در سال 97 از محل موقوفات، برای آموزش وپرورش درآمد جدیدی ایجاد شود.
کد خبر: ۵۸۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 19 March 2018

 آيت الله «عليرضا اعرافي» در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش اين شهرستان ضمن قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش ميبد به خاطر کسب موفقیت رتبه اول کنکور و همچنین موفقیت در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و قرآنی، بیان کرد: موفقیت آموزش و پرورش در گروي نگاه راهبردی، آینده‌نگری و پرورش شخصیت دانش‌آموز در تمام ابعاد تعلیم و تربیت است و نگاه مدیریت جامع سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، خدمات متناسب و توجه به نیروی انسانی مناسب، مدنظر قرارگیرد . 

وي گفت: همه مسئولان باید آموزش و پرورش را در اولویت خود قرار دهند و ما به نوجوانان، جوانان، دانش‌آموزان و آموزش و پرورش باید نهایت اهتمام و احترام را داشته و در خدمت آنها باشیم تا پرورش شخصیت دانش‌آموزان در همه ابعاد صورت گیرد . 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان كرد: در آموزش و پرورش، هیئت‌های اندیشه‌ورز با نگاه راهبردی و آینده‌نگر تشکیل شوند و آموزش و پرورش باید در این زمینه پیش قدم باشد و با ترکیب مناسب و با یک نگاه بلند به افق‌های برتر و بالاتر دست یابند . 

وي برای تامین هزینه‌های فوق برنامه آموزش و پرورش نيز گفت: با توجه به این که دولت با کمبود بودجه مواجه است، امیدواریم سال 97 از محل موقوفات، برای آموزش وپرورش درآمدجدیدی ایجاد شود تا در طرح‌های استعداد‌های برتر، نخبگان، برنامه‌های فوق برنامه از محل این موقوفات بهره گرفته شود.

آیت الله اعرافی در مورد ساخت و ساز و ایجاد مدارس جدید، عنوان كرد: توجه بیشتر به ایجاد مدارس جدید با فضای شاد و فرح‌بخش،چشم نواز و معماری زیبا با امکانات پژوهشی و فرهنگی مد نظر قرار گیرد . 

در ابتدای این نشست نيز «محسن  موحدی فرد» مدیر آموزش وپرورش  آمار و ارقامی از کسب رتبه‌های برتر در تمام حوزه‌های آموزش و پرورش اين شهرستان بيان كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار