رئیس هیات فوتبال استان یزد از فعالیت بیش از ۲۵ مدرسه فوتبال و فوتسال پایه در سطح استان یزد خبر داد و به حمایت از آن‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 19 March 2018

عبدالرضا دستا عصر امروز در آخرین جلسه هیات فوتبال استان یزد با اشاره به علاقه مردم به ورزش فوتبال در سراسر جهان اظهار داشت: ورزش فوتبال در تمام دنیا طرفدار خاص و پرشماری دارد که در استان یزد نیز این مسئله به خوبی صدق می‌کند و مردم توقع دارند که حداقل یک تیم از استان در مسابقات فوتبال به صورت حرفه‌ای فعالیت کند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد با بیان اینکه نیازمند همراهی و همدلی مسئولان ارشد استان برای داشتن یک تیم فوتبال در لیگ‌های برتر در رده سنی بزرگسالان هستیم گفت: با توجه به علاقه مردم استان برای تیم داری در لیگ برتر، نیازمند همراهی و همدلی مسئولان یزد هستیم.

وی ورزش فوتبال را یک رشته بسیار فراگیر و در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذار دانست و اضافه کرد: برای موفقیت و رسیدن به اهداف نه تنها هیات فوتبال بلکه باید مسئولان نیز برای رضایت مردم و علاقمندان به این ورزش پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

دستا به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های فنی به عنوان یک اولویت اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست در سال 1397 برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امری ضروری است.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری دقیق مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در تمام رده‌های سنی بر اساس مقررات و همچنین توجه به مسائل فرهنگی در دستور کار هیات فوتبال استان یزد در سال آینده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 25 مدرسه فوتبال و فوتسال پایه در سطح استان یزد گفت: توجه به مدارس فوتبال پایه در سطح استان و کشور بدون شک سبب رشد استعداد و شکوفایی آن‌ها در این رشته ورزشی و داشتن تیم ملی قوی در آینده کمک می‌کند.

دستا در پایان تصریح کرد: برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها و تجلیل از تیم‌ها و بازیکنان برتر مسابقات در سال آینده در دستور کاریمان در استان قرار دارد با این کار می‌توان قدری دلگرمی برای حضور هر چه بهتر این ورزشکاران ایجاد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار