رئیس پلیس‌راه استان یزد با تاکید بر اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان یزد باید بیش از این کاهش پیدا کند، گفت: پلیس یزد به هیچ‌وجه در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز مسامحه نمی‌کند.
کد خبر: ۵۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 19 March 2018

سرهنگ احمد مظفری ظهر امروز در جمع فرماندهان پلیس‌ راه‌ها و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان یزد اظهار داشت: مردم در جاده‌ها پلیس و راهداران را مشاهده می‌کنند و به‌رغم اینکه گروه‌های دیگری نیز در ایجاد نظم و امنیت جاده‌ها دخیل هستند، مردم همه مسئولیت را متوجه آنها می‌دانند.

وی با تاکید بر حضور مؤثر پلیس و راهداران در جاده‌های استان یزد بیان کرد: اولویت همه ما در جاده‌ها، کاهش حوادث جاده‌ای است و در این مسیر نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

مظفری با بیان اینکه برخی متخلفان، نقاط توقف پلیس را می دانند، تاکید کرد: لازم است تعداد پلیس نامحسوس در جاده‌های استان افزایش پیدا کند زیرا معتقدیم هر چه تعداد نامحسوس‌ها بیشتر شود، تصادفات و تخلفات کمتر خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه راه‌های استان یزد بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر طول دارد، افزود: اگر نمی‌توانیم همه این نقاط را پوشش دهیم باید عملیاتی انجام دهیم که افراد متخلف در هیچ نقطه ای از جاده‌ها، تخلفی انجام ندهند.

رئیس پلیس‌راه استان یزد با تاکید بر اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان یزد باید بیش از این کاهش پیدا کند، گفت: پلیس یزد به هیچ‌وجه در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز مسامحه نمی‌کند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای ایجاد ایستگاه‌های صلواتی توسط راهداری‌ها بیان کرد: این ایستگاه‌ها می‌تواند در کاهش خستگی رانندگان اثرگذار باشد و از واژگونی خودروها جلوگیری کند.

مظفری اظهار داشت: یزد بعد از استان سمنان بیشترین میزان واژگونی خودرو را دارد که این اتفاق به دلیل یکنواختی و کویری بودن جاده اتفاق می‌افتد.

وی از نیروهای پلیس‌راه استان یزد خواست: با راهداری در زمینه راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی همکاری کند و نقاط مناسبی را از جهات مختلف، برای این منظور در سطح جاده‌ها مشخص کنند.

مظفری در مورد خودروهایی که اضافه تناژ دارند نیز بیان کرد: بر اساس دستور قضایی، امکان فک هر دو پلاک این خودروها وجود دارد زیرا این خودروها هم زیرساخت جاده را خراب می‌کنند و هم می‌تواند عامل بروز بسیاری از تصادفات باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار