نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان ،احمد همتی اظهار داشت: در مورد حذف یارانه سه دهک بالای جامعه، دولت را ملزم کردیم تا یارانه افراد پردرآمد جامعه را حذف کند.
کد خبر: ۵۸۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص برخی از مصوبات مهم مجلس دهم اظهار داشت: در مورد حذف یارانه سه دهک بالای جامعه، دولت را ملزم کردیم تا یارانه افراد پردرآمد جامعه را حذف کند.
همتی تصریح کرد: طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری درخواست کردیم تا قوانین مرتبط با این موضوع ازجمله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند؛ چراکه عدم اجرای این قوانین تبعاتی را برای دولت، نهادهای حاکمیتی و کل کشور خواهد داشت.
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: بدهی دولت به صندوق‌های بیمه و تأمین اجتماعی که جزو اموال و دارایی‌های کارگران است، را در قالب برنامه پنج ساله ششم مصوب کردیم تا دولت طی پنج سال بپردازد؛ مجلس راهکاری ارائه کرده تا این امر در بودجه ۹۷ توسط دولت اجرایی شود.
همتی بیان کرد: بخشودگی هزینه آب و برق در مدارس به شرطی که الگوی مصرف رعایت شود، صورت می‌گیرد و این معضلی برای مدارسی بود که سرانه بسیار پایینی داشتند.
وی تصریح کرد: برای آموزش و پرورش قوانین خوبی مصوب شد که اگر می‌خواهند تغییر کاربری برای املاک خود دهند، از عوارض نقل و انتقال و تغییر کاربری آن معاف شوند و بتوانند ساخت‌وسازهای خوبی در آموزش و پرورش داشته باشیم.
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: افزایش قیمت آب، برق و گاز باید در چارچوب رعایت هدفمندی و تورم و مشکلات مردم باشد و در هیأت دولت تأیید شود تا مردم دچار مشکل نشوند.
همتی بیان کرد: درآمدهای آموزش و پرورش اختصاصی برای خودشان خواهد بود و این مصوبات وضعیت این نهاد را بهتر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: نمایندگان خانه ملت مقرر کردند تا مسکن مهری که بلااستفاده باشد، را به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار کنند که این هم از مصوبات خوب مجلس بوده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار