تابناک / فاطمه شیرزاد در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خبرنگاران ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: آرزو می کنم سال جدید همراه با خوبی،مهربانی،همدلی و صفا و صمیمیت برای ایرانیان و هم استانی های عزیز ما باشد.
کد خبر: ۵۸۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱ 20 March 2018

تابناک / فاطمه شیرزاد در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خبرنگاران ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: آرزو می کنم سال جدید همراه با خوبی،مهربانی،همدلی و صفا و صمیمیت برای ایرانیان و هم استانی های عزیز ما باشد.

وی افزود: امیدواریم ما مدیران شهری بتوانیم در سال ۹۷ خدمات توسعه و پیشرفت رشت را سرعت بیشتری ببخشیم.

 

فاطمه شیرزاد: نقد رسانه ها به ما کمک می کند تا رفتار مدیریتی خود را اصلاح کنیم / شهردار رشت بومی نیست ولی تنها هم نیست / گیلان بیشترین رای را به دکتر روحانی داد و اما در بدنه دولت حضور نخبگان گیلانی را کمتر مشاهده می کنیم

 

وی با بیان اینکه دولت در سال ۹۷ خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد بیان داشت: امیدواریم دولت در سال جدید پاسخگوتر به مردم باشد تا مردم با آساییش بیشتری زندگی کنند و شاهد کاهش فسادهای مالی در کشور باشیم.

شیرزاد با اشاره به گزارش عملکرد کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت اذعان داشت: نصب ۳۵ المان نوروزی در سطح شهر عیدی اعضای شورا و شهردار به شهروندان و گردشگران نوروزی است.

وی طرح های المان نوروزی را متنوع اعلام کرد و افزود: المان های شاد و جذاب مانند تخم مرغ،تنگ ماهی،حول حالنا،سفره هفت سین و … در رشت جانمایی شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه در پیاده راه فرهنگی شهرداری سفره هفت سین جانمایی می شود تصریح کرد: در میدان امام علی(ع) المان نوری زیبایی توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز جانمایی شده است.

شیرزاد عنوان داشت: مقرر شد در سه مبادی ورودی رشت المان های نوری نیز جانمایی شود.

وی از کاشت ۳۵۰ هزار گل پیازی شامل لاله،زنبق و ..خبر داد و افزود: سفره هفت سین شهدای مدافع حرم و سفره هفت سین تکریم پدر و مادر سطح شهر جانمایی می شود.

سخنگوی شورای شهر رشت نقدهای رسانه ها را سازنده دانست و یادآور شد: نقدهای رسانه ها به ما مسئولان کمک خواهد کرد تا رفتار مدیریتی خود را اصلاح کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت افزایش رفاه شهروندان و توسعه فضای سبز را از جمله اهداف این کمیسیون عنوان کرد و گفت: این کمیسیون در سه بخش بهداشت،محیط زیست و خدمات شهری فعالیت می کند.

شیرزاد به احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود تاکید کرد و گفت: باید از مباحث شعارگونه برای رودخانه ها خارج شویم و کار بنیادی در این حوزه انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بسترهای لازم برای ورود سرمایه گذار به رشت فراهم شود و اتفاقات خوبی برای زرجوب و گوهررود رخ دهد و در این مسیر به تعامل و همکاری مدیران اجرایی استان و استاندار گیلان نیازمندیم.

سخنگوی شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه مسئولان سلایق حزبی و گروهی را کنار بگذارند ابراز داشت: استان گیلان بیشترین رای را به دکتر روحانی داد و اما در بدنه دولت حضور نخبگان گیلانی را کمتر مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: جریان ما باید انقلابی باشد و همه اختلاف نظرها را باید کنار بگذاریم.

شیرزاد توجه به تالاب عینک را نیز از برنامه های کمیسیون بهداشت در سال آینده عنوان کرد و گفت: افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی در سال ۹۷ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی از افتتاح اولین درمانگاه بیماران هموفیلی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم درمانگاه حمایت از بیماران سرطانی را نیز راه اندازی کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت احداث پارک های موضوعی،رفع نواقص پیاده راه فرهنگی،راه اندازی آب نمای پارک ملت،ایجاد باغ گلها و … را از دیگر برنامه های این کمیسیون عنوان کرد.

شیرزاد اذعان داشت: شهرداری رشت برای سراوان واقعا کار انجام داده است این بی انصافی است در نطق های مسئولان گفته شود اقدامی برای سراوان انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم توجه به رسانه ها در حوزه مدیریت شهری نظام مند شود تا موجب دل سردی رسانه ها نشود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت سفرهای مدیران سازمان آتش نشانی به خارج از کشور را موثر و نتیجه بخش عنوان کرد و گفت: خروجی سفر به آلمان خرید ۱۳ خودروی سبک،نیمه سبک و سنگین اطفا حریق بود.

شیرزاد عنوان کرد: شهردار رشت بومی نیست ولی تنها هم نیست و ۱۱ عضو شورا هم دل و همراه او هستند.

وی افزود: تذکر و سوال حق اعضای شورا است و همه این موارد در راستای منافع شهر و مردم انجام می شود.

برچسب ها: فاطمه شیرزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار