سرپرست پلیس راه استان قم گفت: ترافیک در سه محور آزادراه تهران - قم، آزادراه قم - کاشان و بزرگراه قم - سلفچگان سنیگن است.
کد خبر: ۵۸۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷ 20 March 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مختار پناهی با بیان این که از صبح امروز شاهد افزایش ترافیک در سه محور مواصلاتی قم بوده ایم افزود: در سایر محورهای مواصلاتی استان قم ترافیک نیمه سنگین و روان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و همچنین برای شرکت در مراسم تحویل سال نو در اماکن مقدس قم پیش بینی می شود که بر شدت این ترافیک در روز سه شنبه 29 اسفند افزوده شود.

سرپرست پلیس راه قم با بیان این که تا ساعت 12 بامداد روز 27 اسفندماه جاری، 146 هزار دستگاه خودرو وارد قم شده است اظهار کرد: در چهار روز نخست طرح نوروزی امسال یعنی از روز 24 اسفند تا ساعت 12 بامداد 27 اسفندماه، ورود وسایل نقلیه به قم نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش یافته است.

پناهی با تاکید بر این که در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان قم در روزهای آینده محدودیت ترافیکی اعمال نخواهد شد اما در عین حال گفت: در روز چهارم فروردین ماه به دلیل موج اول بازگشت سفرهای نوروزی محدودیت هایی برای آمد و شد وسایل نقلیه سنگین و موتورسیکلت ها در محورهای مواصلاتی استان ایجاد می شود.

در استان قم 209 کیلومتر آزادراه، 191 کیلومتر بزرگراه، 178 کیلومتر راه اصلی و 155 کیلومتر راه فرعی وجود دارد و کل راه های شریانی استان 609 کیلومتر می باشد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار