فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه طی پیامی حلول سال نو را به مردم استان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 20 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه طی پیامی آغاز سال جدید را به مردم استان تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.

پيام نوروز اين است كه همواره بايد مهرورز بود و زندگي كرد، زيرا كه زمان هميشه از آن شما نيست، نوروز جریانی تازه در رگ‌های امید، روحی نو در کالبد جان وجود است، دستان پر نوازش بهار، طبيعت را از خفتن بيدار مي‌سازد و رازهاي رنگارنگ و عطرآگين خويش را نثار نگاه‌ها مي‌كند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید و خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز ی دوباره جلوه گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.

اینک در آستانه سال نو فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر نیاز همیشگی به وحدت و همدلی را برای تحقق آرزوها و آرمان‌های بلندمان یادآوری می نمایم و از آحاد مردم استان دعوت می نمایم همگام با مسئولین خدوم برای دستیابی استانی آباد، لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر ندارند.

در اين بهاران كه گاهي جاي خالي شهدايمان در كنار سفره هفت سين سر به جيب فرو مي برد، تنها احساس دلخوشي و تسلايمان، صلابت و غرور توفيقات بدست آمده و ايستادن نظام اسلامي بر قله هاي افتخار است.

سال ۱۳۹۶به برکت ایمان و تلاش مخلصانه پاسداران و بسیجیان جان برکف، سالی به یادماندنی و توأم با موفقیت‌های چشمگیر بود. رشادت‌هاو توفیقات بدست آمده در نبرد با اشرارو گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و مزدوران جریان‌های تکفیری و سلفی، موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های خطیر اقتصاد مقاومتی.محرومیت زدایی، پیروزی‌های پی در پی رزمندگان ما در جبهه مقاومت اسلامی و ... در سالی که گذشت، همه و همه امید بخش و راهگشا بود.

سال ۱۳۹۷ را در حالی آغاز می‌کنیم که با تکیه بر عنایات ذات اقدس الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مؤمنانه فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران و بسیجیان سلحشور و جان برکف به دستاورد‌ها و موفقیت‌های قابل توجه و بدیعی در عرصه دفاع که پشتوانه‌های عظیمی برای تقویت امنیت ملی و قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات معاندین و بدخواهان است، دست یافته‌ایم که صد البته تداوم و استمرار حرکت در این مسیر پرافتخار و فتح قله‌هایی رفیع تر، نیازمند تدبیر، برنامه ریزی، تلاش و همت یمضاعف از سوی تمامی شما عزیزان است و اینجانب امید و اطمینان دارم که به حول و قوه الهی و با همتوالای رزمندگان غیور اسلام، در سال پیش رو و سال‌های آینده نیز با همتاین دلاور مردان سایر قله‌های اقتدار و پیشرفت یک به یک فتح خواهند شد.

اینجانب سعید بهشتی راد آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه اي عزيز، بسيجيان هميشه در صحنه و بي ادعا و همه شما مردمان کرمانشاه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای همه مردم عزیزولایتمدار استان وکشور ایران اسلامی شود.

                                                 سرهنگ پاسدار سعید بهشتی راد
                                             فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار