سرپرست سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري كرمانشاه از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در ایام نوروز خبر داد و گفت: تمام تلاش شهرداری کمک به ایجاد فضایی مفرح و شاد برای گردشگران و همشهریان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 20 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مهدی عبدالمالکی با بیان اینکه برنامه‌ریزی انجام پذیرفته در راستای برگزاری برنامه ها از دوم تا ۱۱ فروردین برگزار خواهد شد.

عبدالمالکی افزود: روزهای اول و ۱۲ فروردین نیز به دلیل مقارن شدن با ایام شهادت ائمه معصومین و حفظ حرمت آنها برنامه های فرهنگی و هنری اجرا نخواهد شد.

عبدالمالکی با اشاره به تنوع اجرای برنامه‌ها در مناطق هشت گانه شهرداری، برگزاری جنگ شادی، نمایش خیابانی، جشنواره ورزشی و کاروان استقبال بهار را از مهترین این برنامه ها برشمرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: برنامه ریزی صورت پذیرفته در راستای اجرای برنامه ها در نقاط مهم گردشگری و تفریحی شهر متمرکز خواهد بود.

وی با قدردانی از همکاری انجمن نمایش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در معرفی گروههای هنری ابراز امیدواری کرد که ایام خوبی در انتظار مهمانان و گردشگران در کرمانشاه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار