رئیس‌جمهور گفت: دولت دوازدهم مبارزه با فقر را ادامه خواهد داد و در همین راستا در سال ۹۶ ممدجویان و مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی مستمری‌اشان بیش از ۳ برابر شد.
کد خبر: ۵۸۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 21 March 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام نوروزی خود که در استان کرمانشاه و در بین مردم این استان بیان داشت، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم گفت: در این انتخابات یک پیروز بیشتر نداشتیم و آن ملت ایران بود.

وی افزود: ملت ایران موفقیت بزرگی را به رخ جهانیان کشید، وقتی که حوادث غم بار در کشور پیش آمد در کرمانشاه، کرمان و دنا و دریا مردم اعلام کردند که حادثه دیدگان تنها نیستند. این همنوایی به عنوان یک موفقیت اجتماعی اخلاقی و انسانی برای ملت ایران ثبت شد. مردم ما در حوادثی که دیدند در خیابان اغتشاشات وجود دارد و ممکن است امنیت جامعه اشان به خطر بیافتد به صحنه آمدند و با صدای رسا اعلام کردند که انتقاد و اعتراض حق مردم است اما ملت ایران بی قانونی را تحمل نخواهد کرد، خشونت را تحمل نخواهد کرد.دشمنان به فکر این بودند که از آن بهانه برای شکست ملت ایران استفاده کنند اما اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب برانگیخت.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خودکفایی کشور در گندم از زحمات کشاورزان قدردانی و تصریح کرد: این راه را ملت ایران ادامه خواهد داد. ما دو هدف مهم را آغاز و دنیال کردیم و در سال نو به کمک ملت ایران ان را دامه خواهیم داد؛ موضع اول اشتغال و نممبارزه به غول بیکاری بود، گرچه هنوز مشکلات فراوانی باقی مانده و حجبران گذشته نیاز به زمان دارد اما شتغال سال گذشته د رتاریخ کشورمان یا ب نطظیر و یا کم نطیر بوده و در سالب نو باید اشتغال بالاتری را بیافرینیم و این کار را با کمک مردم انجام خواهیم داد.

روحانی ادامه داد: موضوع دوم مبارزه با فقر است، دولت دوازدهم مبارزه با فقر را ادامه خواهد داد و در همین راستا در سال 96 ممدجویان و مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی مستمری اشان بیش از 3 برابر شد. ما برای تمام مشاغل و کارگران در حداقل حقوق اقدامی خواهیم کرد تا حقوق ها متعارف شود و این قدم را ادامه خواهیم داد.

 

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار