کد خبر: ۵۸۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 21 March 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه افزود: ترویج خرید کالای ایرانی و تولید محصول با کیفیت اصلی ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است .
وی اظهارداشت: نتیجه رشد و شکوفایی اقتصاد در کشور، تامین منافع عمومی خواهد بود و بر این اساس این توصیه را می توان از جنس امر به معروف دانست.
وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای اعمال تحریم علیه ایران با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی، گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان از این تحریم ها ایجاد رکود، مشکلات اقتصادی و بیکاری برای جدا کردن مردم از نظام بوده است که با راهکارهای رهبری همیشه نقش برآب شده است.
شاهچراغی با اشاره به سیاست های اقتصادی مد نظررهبرانقلاب ،ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی جلوگیری از نفوذ دشمنان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی است.
امام جمعه سمنان اضافه کرد : استفاده از کالای داخلی ایرانی به خلاقیت فکر و اندیشه اندیشمندان و مبتکرین داخلی منجر می شود.
شاهچراغی ادامه داد: اطلاع رسانی بیشتر به مردم در خصوص کیفیت عالی بعضی از کالاهای ایرانی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: درسالی که گذشت اقدامات قابل توجهی دراین حوزه انجام شد اما کافی نبود و با توجه به اهمیتی که دراین مقطع شاهد هستیم باید تلاشها بیشتر شود.
از سوی رهبر انقلاب، سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی اعلام شده است.
یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان فعالیت دارد.

 

 

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار