نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 21 March 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سید احمد علم الهدی با صدور پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: طلیعه نوروزی با قلبی آکنده از اندوه در مصیبت جان‌گداز شهادت میوه دل امام هشتم، حضرت امام هادی(ع) به مهین فرزند برومندش، بقیه‌الله فی الارضین(ارواحنا فداه) و حجت بر حق آن حضرت، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شما مردم غیور سرزمین خراسان، گوارا باد.

تقارن این روز پر ارزش و حلول سال جدید با آغازین ماه رجب، این معنا را در ذهن ما تداعی می‌کند که امسال، سال خاص نزول رحمت الهی و شمول تفضل ذات مقدس حق است؛ این تداعی و امیدواری برگرفته از فرمایش مقدس پیغمبر اکرم است که ماه رجب را شهر الله الاصم نامیدند، یعنی ماه رگبار رحمت خدا، این‌که حلول سال جدید در این ماه قرار گرفت و مقارن با این ماه مبارک است، طبیعی است.

 این فرمایش پیغمبر اکرم در ذهن ما این حقیقت را به وجود خواهد آورد که ما در این ماه در عرصه‌های اقتصادی و معیشتی با حل مشکلات خودمان روبرو خواهیم بود و در عرصه‌های فرهنگی، همه عزیزان شما ملت به‌ویژه نسل جوان از نورانیت هدایت الهی برخوردار خواهند شد در عرصه‌های بین‌المللی هم نظام مقدس ما شاهد پیروزی‌های اقتدار آفرین خواهد بود.

 انشاالله سالی را با امید و آرزوی کامل و تأمین تحقق آرمان‌های عظیم انقلاب مقدس اسلامی خواهیم گذرانید و در پایان سال، با خوشوقتی کاملی در موفقیت‌های ویژه‌ای که در این سال جدید از درگاه مقدس پروردگار نصیب و روزی ما خواهد شد، شادمان خواهیم بود.

 به امید برطرف شدن همه تنگناهای معیشتی برای مردم گرفتارمان و برآورده شدن همه آرزوها و آرمان‌های انقلابی ما در دنیا که در رأس آن، فرج و ظهور مولایمان بقیه‌الله (ارواحنا فداه) خواهد بود و امیدواریم امسال را با عشق، امید و انتظار به ظهور مولایمان به پایان برسانیم، به امید دیدار آن شخصیت و موجود عظیم آسمانی برای اصلاح همه جهان و حاکمیت بخشی سراسری عالم برای اسلام و عزت مسلمین.

 

 

منبع : ذاکرنیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار