رئیس انجمن نابینایان آذربایجان‌غربی گفت: دفتر انجمن نابینایان تا پایان سال 97 در تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 21 March 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالمناف عظیمی امروز  با اشاره به راه‌اندازی مرکز چاپ و نشر کتب نابینایان در ارومیه اظهار کرد: در این رابطه 500 عنوان کتاب، چاپ شده و در اختیار روشندلان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این مرکز در نیمه نخست سال 97 تمامی کتاب‌های بریل را تولید کرده و در این رابطه، یک قسمت از کتاب‌ها در سال 96 تولید و قسمتی هم امسال تولید می‌شود و کتاب‌ها نیز برای رده‌های سنی کودکان و نوجوانان هستند.

رئیس انجمن نابینایان آذربایجان غربی افزود: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال 97 این است که در ماه رمضان، به خانواده‌های بی بضاعت اطعام داده و علاوه بر آن به مناسبت روز عصای سفید نیز ضمن شناساندن نابینایان موفق در جامعه، از آنان تجلیل به عمل می‌آید.

وی از توزیع کتب درسی در میان فرزندان نابینایان بی‌بضاعت همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و بیان کرد: این توزیع کتاب، برای 100 خانواده در سطح استان انجام می‌شود.

عظیمی با اشاره به کلنگ‌زنی دفتر مرکزی انجمن نابینایان شهرستان خوی اظهار کرد: هم اینک مجوز مربوط به ساخت این انجمن گرفته شده و در تیر ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، ماکو، بوکان و سردشت دفتر انجمن نابینایان وجود داشته و تا آخر امسال نیز در سایر شهرستان‌ها از جمله خوی، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب نیز راه اندازی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار