مهران غفوریان در برنامه ویژه سال تحویل شبکه یک بیان کرد که قرار است کارگردانی یک فیلم سینمایی کمدی را بر عهده داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 22 March 2018

به گزارش تابناک : سیدعلی ضیا در سومین شب از اجرای ویژه برنامه تحویل سال، میزبان مهران غفوریان و مادر او در برنامه «یکِ یک» بود.

 

غفوریان در بخشی از این برنامه با اشاره به ساخت یک فیلم سینمایی بیان کرد: قرار است یک فیلم سینمایی بسازم و حدود هشت ماه است در حال نگارش فیلمنامه ای با محمدرضا آرین هستیم. بعد از فیلم کمال تبریزی که با پایان تعطیلات نوروز کلید می خورد و من هم جزو بازیگرانش هستم وارد تولید فیلم خودم می شوم. فیلمی که قرار است بسازم کمدی است و همه را می خنداند.

 

کارگردان سه گانه «زیر آسمان شهر» در پاسخ به اینکه سری چهارم این سریال را چه زمانی می سازد، توضیح داد: مهران مهام که قرار است تهیه کنندگی سری چهارم این سریال را بر عهده داشته باشد به من گفته که قولی داده که رسانه ای هم شده است و مردم هم دوست دارند زودتر این سریال ساخته شود. من هم دوباره می گویم سری جدید «زیر آسمان شهر» را به تهیه کنندگی مهران مهام می سازم و رضا عطاران هم مشاور پروژه است.

 

غفوریان تاکید کرد: جلساتی هم برای ساخت سریال با رضا عطاران داشتیم اما بعد او سر پروژه «نهنگ عنبر۲» رفت و ما هم نمی توانستیم تیم خوبی برای نویسنده ها جمع کنیم بنابراین کار به بعد موکول شد.

 

بازیگر «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» درباره این فیلم هم گفت: عبدالرضا کاهانی فیلمی ساخته که توقیف است و امیدوارم مشکلات آن حل بشود.

 

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا از ۲۶ تا ۲۸ اسفند هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲ بامداد روی آنتن شبکه یک سیما رفت و امروز هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

 

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار