سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد از فعالیت ۱۸پایگاه امداد و نجات در نوروز۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 22 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: طرح نوروزی هلال‌احمر از 25 اسفندماه آغازشده است و تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت که این فعالیت‌ها در 3قالب انجام می‌گیرد
محسن حرازی زاده افزود: در وهله اول ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که به‌گونه‌ای می‌توان آن را راهنمایی مسافران نامید در دستور کار قرار دارد که مربوط به حوزه جوانان بوده و شامل 22 پست ثابت و سیار در سطح استان می‌شود.
وی اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی را عمدتاً در ورودی و خروجی شهرستان‌ها دانست و اشاره کرد: خیمه‌هایی نیز در قالب فضای دوستدار کودک در این فضا به وجود آمده است تا کودکان به تفریح بپردازند.
حرازی زاده اجرای طرح بهبود رفتارهای ترافیکی با عنوان بهرفت خبر داد و یادآور شد: این طرح با مشارکت جوانان صورت می‌گیرد و در استان یزد در تعطیلات نوروزی در حال اجرا است.
وی در خصوص حوزه امداد و نجات عنوان کرد: در صورت رخداد حادثه، 18پایگاه امداد و نجات که شامل 12پایگاه ثابت و شش پایگاه سیار در حال فعالیت هستند؛ همچنین تیم‌های واکنش سریع در جهت امدادرسانی به حوادث احتمالی نیز در راستای خدمات‌رسانی در استان یزد فعال است.
سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد با تأکید بر فعالیت پایگاه کوهستانی در شهرستان تفت، اظهار داشت: در این طرح 12 آمبولانس، سه دستگاه موتور امدادی، شش دستگاه خودروهای کمک امدادی در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
آخه اورژانس چه ربطی به هلال احمر دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار