کد خبر: ۵۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 25 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ خانم دکتری که روی خاله‌اش اسید پاشیده بود بر اثر ایست قلبی جان باخت.

در سال 96 شاهد حوادث و پرونده‌های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا قتلهای خانوادگی که قاتل چندین نفر را به کام مرگ فرستاد.

در اکثر پرونده‌های قتل پایتخت در سال 96 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

در پرونده‌های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره قتل خانوادگی نیز خبرساز شد البته در میان این پرونده‌های جنایی خبرساز چندین قاتل نیز با رضایت اولیای‌دم مقتولان از قصاص رهایی پیدا کردند.

در ادامه به سراغ مهمترین پرونده‌های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده‌ها می‌پردازیم.

بعدازظهر پنجم اردیبشت 95 وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان برزیل، خیابان بهار به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از ماموران کلانتری 145 ونک به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل و در بررسی اولیه مشخص شد زن چهل و دو ساله‌ای به روی خاله شصت ساله‌اش اسید پاشیده که خاله وی از ناحیه صورت و پا مصدوم و راهی بیمارستان شده است همچنین زن اسیدپاش که قصد داشت متواری شود توسط ماموران دستگیر شد.

متهم پرونده اسیدپاشی پس از بازداشت به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات اسیدپاشی به بازپرس پرونده گفت: در کانادا زندگی می‌کردم و مدتی قبل به ایران بازگشتم، در ایران همراه با پدرم و مادرم در یک ساختمان در خیابان برزیل زندگی می‌کردم و خاله‌ام نیز در طبقه دوم همان ساختمان سکونت داشت، دندانپزشک و متاهل هستم و قصد داشتم از همسرم طلاق بگیرم.

به گزارش پویا؛ وی ادامه داد: حوالی ساعت 14 روز حادثه زنگ زنگ خانه خاله‌ام را زدم که وی به جلوی در آمد و من اسید را به روی بدنش پاشیدم، بعد از اسیدپاشی نیز به منزل خودمان رفتم و قصد داشتم با بلیطی که از قبل برای کانادا خریده بودم به آنجا فرار کنم که جلوی در ساختمان توسط ماموران دستگیر شدم همچنین اسید را خیابان ناصرخسرو تهیه کرده و با پرداخت پنج هزار تومان اسید خریدم اما از نوع اسید اطلاعی نداشتم.

متهم این پرونده پس از این اظهارات با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت و پس از گذشت حدود سه ماه با رضایت خاله‌اش با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد تا اینکه 28 مرداد 96 درحالیکه در منزلش به سر می‌برد، دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار