شهردار ملاثانی از برگزاری دومین جشنواره بستنی در شهر ملاثانی خبر داد .
کد خبر: ۵۸۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 24 March 2018

محمد حمیدی شهردار ملاثانی از برگزاری دومین جشنواره بستنی در ‍‍‍‍‍پنجم فروردین 97 در پارک سه هکتاری ورودی از سمت اهواز خبر داد و گفت : هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی میهمانان نوروزی و مسافران با جاذبه های شهر ملاثانی که به شهر بستنی معروف است، عنوان کرد.

وی افزود: شهر ملاثانی در 30کیلومتری شمال اهواز و دارا ی باغات و فضای سبز و پارکهایی با امکانات رفاهی قرار دارد که در مسیر جاده اهواز- مسجدسلیمان و شوشتر قرار گرفته و دارای اهمیت ارتباطی بسیارزیاد است. از این رو با توجه به پرتردد بودن این مسیر در این روزها نسبت به برگزاری دومین جشنواره ای با موضوع بستنی که مهمترین جاذبه این شهر به شمار می رود، خالی از لطف نیست .

حمیدی گفت : دومین جشنواره بزرگ بستنی شهر ملاثانی برنامه ای به یاد ماندنی و خاطره انگیز و با حضور صداو سیمای مرکزخوزستان و با مشارکت همه فعالان صنف بستنی فروشان ملاثانی همراه با برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی محلی و سنتی و اجرای تاتر و مراسم ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پذیرایی و برپایی غرفه های صنایع دستی در روز یکشنبه پنجم فروردین ساعت 17 الی 19 در پارک سه هکتاری شهرداری برگزار می گردد .
وی در پایان گفت: از مسافران و میهمانان نوروزی و شهروندان عزیز شهر ملاثانی دعوت می نمایم که در این برنامه شاد و مفرح و به یاد ماندنی در آستانه میلاد حضرت امام علی علیه السلام از سوی شهرداری ملاثانی برگزارمیشود شرکت نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار