آیت‌الله سبحانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: درحال حاضر امنیت کشور درفضای حقیقی مطلوب است اما در فضای مجازی با مشکلات زیادی مواجه هستیم و باید اقداماتی انجام شود تا از تهدیدات فضای مجازی جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۸۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر شنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم که در سال جاری مردم التزام بیشتری به قوانین داشته باشند تا شاهد کاهش میزان صدمات باشیم.

وی افزود: مردم نباید از سوی دولت و مسئولان به سفرهای نوروزی تشویق شوند بلکه باید در شهر خود به صلح رحم با نزدیکان و خویشاوندان بپردازند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: حجم زیادی مسافرت در ایام نوروی موجب ایجاد ترافیک‌های سنگین و همچنین بروز تصادف می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر امنیت کشور در فضای حقیقی مطلوب است اما متاسفانه در فضای مجازی با مشکلات زیادی مواجه هستیم و باید اقداماتی انجام شود تا از تهدیدات فضای مجازی جلوگیری شود و شاهد امنیت در این فضا نیز باشیم.

آیت‌الله سبحانی گفت: فضای مجای یک تهدید جدی برای اخلاق در جامعه است و باید اقداماتی انجام شود تا از ظرفیت‌های فضای مجازی به شکل مطلوبی استفاده شود.

وی با اشاره به شعار سال جدید و ضرورت حمایت از کالاهای ایرانی عنوان کرد: باید از واردات کالاهای خارجی به کشور جلوگیری شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار