رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از اسکان ۵۹۳ هزار و ۲۱ نفر روز مهمان نوروزی در مدارس فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 24 March 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: عبدالرسول احمدی گفت: بنا برآخرین گزارش وزارت آموزش و پرورش، استان فارس جزو سه استان پیشرو کشور در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در بین آموزش و پرورش‌های کشور تا پایان روز سوم سفر‌های نوروزی است.

رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه استان فارس بیشترین ظرفیت پذیرش واسکان مهمانان فرهنگی را در کشور دارا است افزود: علاوه بر مدارس وکلاس‌های درس، ۳۶ سالن ورزشی، ۳ خوابگاه دانشگاهی، ۳ خوابگاه دانش آموزی، ۳ خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.
وی گفت: در نوروز ۹۷، اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در استان فارس و شیراز در سه گروه "ویژه، الف. و ب" شامل: ۴۸۰ کلاس ((ویژه))، ۴۹۶۲ کلاس گروه ((الف)) و ۸۰۳۰ کلاس گروه ((ب)) انجام خواهد شد
احمدی تصریح کرد: خوابگاه‌های دانش آموزی و دانشجویی محل اسکان گروه ((ویژه)) با امکانات تخت خواب، پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و حمام، مدارس و کلاس‌ها گروه ((الف)) دارای تمامی امکانات به جز تخت خواب و گاهی تلویزیون است و در گروه ((ب))، امکانات یخچال و تلویزیون به صورت مشترک وجود دارد و سایر امکانات به جز تخت خواب در اختیار مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود:در پایان روز پنجم سفر‌های نوروزی از ابتدای پذیرش و اسکان فرهنگیان تاصبح روز ۴ فرودین، ۱۹۷ هزارو ۶۷۴ نفر در قالب ۵۴ هزار و ۹۰۹ خانواده و در مجموع ۵۹۳ هزار و ۲۱ نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار