مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از کاهش 58 درصدی تردد در هسته مرکزی شهر قم در سومین روز فروردین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم،حسین شعبان‌زاده با بیان اینکه مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم پایش تصویری و کنترل هوشمند 24 ساعته تردد خودروها در شهر را انجام می دهد اظهار کرد: در ایام نوروز این کار به صورت ویژه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه براساس آمار در سومین روز فروردین‌ماه بالغ بر 6 هزار و 517 خودرو از معابر هسته مرکزی شهر قم و محدوده طرح ترافیک تردد داشته‌اند تصریح کرد: این آمار نسبت به روز دوم فروردین حدود 58 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: وسایل نقلیه شخصی 68 درصد حجم تردد در هسته مرکزی و محدوده طرح ترافیک را به خود اختصاص داده که 4 هزار و 451 خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه سهم تردد ناوگان تاکسیرانی هزار و 980 خودرو، ناوگان عمومی 39 خودرو و سایر وسایل نقلیه 47 خودرو بوده است افزود: ساعات اوج تردد در دومین روز فروردین در صبح‌ها از ساعت 11 تا 12 و در عصر از 17 تا 18 بوده است.

شعبان‌زاده با بیان اینکه حجم تردد خودروهای پلاک شهرستان نسبت به قم بیشتر بوده است گفت: پراکندگی پلاک‌های ترددکرده در هسته مرکزی شهر و محدوده طرح ترافیک 49 درصد قم و 51 درصد شهرستان بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار