دبیر کمیته ارزیابی، نظارت و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به آمار ورودی مسافرین به استان قم، اظهار کرد: تا پایان روز گذشته ۵۸۹۶۶۷۲ نفر وارد استان قم و ۵۰۸۷۹۳۵ نفر وارد شهر قم شده اند.
کد خبر: ۵۸۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم، بنی حسن امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، افزود: تعداد خودروی ورودی استان، ۱۴۰۸۰۵۴ و تعداد خودروی ورودی به شهر قم،۱۲۸۸۰۳۳ بوده است.

بنی حسن با بیان اینکه ۱۱۸۱۹۸۳ در این مدت به جمکران رفته اند، افزود: مجموع اسکان در سطح شهر قم نیز 278672 نفر بوده است.

وی با اشاره بازدیدهای صورت گرفته از مجموع های تحت نظر اوقاف گفت: شاهد کاستی هایی در این زمینه بودیم که امیدواریم کمیته فرهنگی ستاد فعال تر عمل کند.

بنی حسن بحث نظارت بر عرضه ی سوخت را نیز ضروری دانست و گفت: شکایات هایی در رابطه با کم فروشی در زمینه ی سوخت بوده ایم.

برپایی 3000 تخته چادر در بوستان های قم در شب گذشته

امیر سامع معاون شهردار قم نیز در این جلسه، گفت: 10 کمیته موضوعی در زمینه‌های مختلف جلسات هماهنگی را برگزار و نسبت به فراهم نمودن زیرساختها اقدام نموده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال نیاز مسافرین به اسکان مشهود بود افزود: چند بوستان شهر قم از جمله بوستان مهدی، بوستان امام رضا(ع)، بوستان فدک، بوستان علوی، بوستان غدیر و بوستان نیایش برای اسکان مسافرین و استقرار چادر مهیا شده اند.

سامع با بیان اینکه در شب گذشته حدود 3000 تخته چادر در بوستان های قم برپا شد، ادامه داد: نظارت بر قیمت مکان‌های مسقف می تواند به اسکان مسافرین کمک نماید.

وی در پایان گفت: در پارکینگ‌های مسجد جمکران به دلیل حجم زیاد جمعیت شاهد برپایی چادر در کنار خودروها بودیم که بایستی این مسئله ساماندهی شود.

مجموع فوتی‌های سرصحنه تصادفات در نوروز 4 نفر است

فراهانی سخنگوی فوریت های پزشکی استان قم نیز با بیان اینکه تعداد تصادفات ترافیکی 121 تصادف بوده است، گفت: 167 نفر در این سوانح مجروح شده اند که از این تعداد 102 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه آمار فوتی های سرصحنه به 4 نفر رسید، افزود: مجروحین بدحالی داریم که در بیمارستان ها بستری هستند.
فراهانی ادامه داد: 5 مورد اعزام بالگرد داشنه ایم که 13 مجروح بدحال را به بیمارستان ها منتقل کرده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار