مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در سومین روز فروردین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 24 March 2018

به گزارش تابناک قم،عباس جعفری با اشاره به عملیات‌های انجام شده در 24 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته نیروهای سازمان آتش‌نشانی ضمن انجام ماموریت‌های روزمره خود، نظارت بر روند اسکان اضطراری زائرین و مسافرین در بوستان های شهر و محل‌های اسکان اضطراری داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در سومین روز فروردین ماه 28 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است گفت: این عملیات‌ها شامل اطفای حریق، ایمن‌سازی و عملیات نجات بوده که مردم در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی درخواست کمک کرده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات های ایمن‌سازی انجام شده در سومین روز فروردین گفت: 19 مورد ایمن سازی شامل 17 مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد قطع آژیر و یک مورد رفع نشت سوخت خودرو در روز گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته چهار مورد حریق داشتیم که شامل دو پیکنیک، یک منزل و یک خودرو بود و امدادرسانی لازم در این خصوص انجام شده است.

جعفری از انجام 4 مورد نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور خبر داد و افزود: در ضمن این عملیات‌ها نظارت بر روند چادرخواب در بوستان‌ها داشتیم و از مسافرین و زائرین خواهشمندیم نسبت به حفظ ملزومات خودرو دقت نظر داشته باشند و فرزندان خردسال خود را به تنهایی در داخل خودرو رها نکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار