رئیس مجمع نمایندگان استان:
ضیاءاله اعزازی گفت: برخی گمان می کنند با مطرح شدن مفاسد اقتصادی انقلاب صدمه می بیند اما معتقدم با بر ملا شدن مفاسد اقتصادی، انقلاب ما جوانتر و مقتدرتر می شود.
کد خبر: ۵۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 25 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، رئیس مجمع نمایندگان استان طی دیداری با مردم شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار تابناک تبریز گفت: در تمامی سطوح باید بفکر منافع کشور و انقلاب باشیم و نبایستی منافع ملی را فدای منافع اشخاص کنیم.

وی با اشاره به نام گذاری هرساله و پیام رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اگر با احساس مسؤلیت پیام این نام گذاری ها را دریافت کنیم و به توصیه های رهبری عمل کنیم بسیاری از معضلات و مشکلات کشور بر طرف می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حدود بیست سال قبل سالی را بنام امام علی (ع) نام گذاری فرمودند و اگر تا به امروز به شیوه و روش این امام بزرگوار عمل می کردیم و اگر برخی بخاطر اطرافیانشان حق را زیر پا نمی گذاشتند امروزه اسراف و تشریفات نهادینه نمی شد.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست مردم ریاضت بکشند افزود: در تمام دوره ها دولت ها باید در کنار مردم و پای فرمایشات رهبر انقلاب بایستند و اجازه ندهند برخی اطرافیان و آشنایان دولتمردان در امور کشور بویژه مسایل اقتصادی دخالت کنند.

اعزازی با تاکید برعزم همگانی در استفاده از کالای تولید داخل گفت: مقام معظم رهبری امسال را با محوریت تاکید بر مردم جهت استفاده از کالای داخل نام گذاری کردند که بیانگر اینست که مردم تنها امید کشور هستند و مردم، تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی، اشتغال، معیشت و رونق تولید داخل هستند و به جز مردم هیچ کس نمی تواند راه حل مشکلات کشور باشد.

اعزازی با اشاره به نیاز مبرم به جهاد مردم در استفاده از کالای ایرانی اظهار داشت: تولید کنندگان وجدان کاری را حفظ کنند و کارگران نگاه به تولید را بمثابه کالایی بدانند که قرار است در خانه و توسط فرزندانشان مورد استفاده قرار گیرد و تولید کنندگان تولید اجناس مرغوب را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و همدلی و اتحاد مردم تاکید کرد: هیچ راه حلی بجز خود مردم در نجات کشور از مشکلات وجود ندارد و هیچ مذاکره یا کمک خارجی راه حل مشکلات کشور نیست.

وی افزود: اگر مردم همانند دوران جنگ تحمیلی در کنار هم قرار گیرند می توانند با تکیه بر امکانات داخلی نه تنها از مشکلات فارغ شوند بلکه به دستاوردهای مختلف دست یابند و در تکنولوژی های جدید خودکفا باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه داد تا برخی وارد کنندگان بخاطر سود یک شبه خود و منافع شخصی با واردات اجناس بی کیفیت خارجی کمر تولید کنندگان را خم کنند و در پی منافع شخصی خود، سرنوشت مردم را تغییر دهند.

وی با نتقاد از رواج غلط سیاست بازارچه ها و مناطق آزاد ویژه اقتصادی افزود: این بازارچه ها باید در خدمت رونق و عرضه کالای داخلی باشند و دولت عرصه را برای ورود کالاهای خارجی تنگ تر کند و حمایت واقعی از تولید کنندگان داخلی را افزایش دهد.

اعزازی افزود:اگر مجموعه نظام با فساد رخنه کرده در بدنه دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی برخورد و مبارزه نکند و از آن جلوگیری نکند متأسفانه باید بگویم که نظام در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :