رئیس مرکز اورژانس خوزستان خبر داد:
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به انجام هشت هزار و 726 مورد ماموریت توسط مراکز فوریت‌های پزشکی سراسر استان از 25 اسفند تاکنون گفت: طی این ماموریت‌ها سه هزار و 843 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۵۸۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 26 March 2018

شهیار میرخشتی اظهار کرد: از بیست و پنجم اسفندماه 96 با آغاز اجرای طرح نوروزی اورژانس تا روز گذشته (پنجم فروردین ماه) مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سطح استان خوزستان 5 هزار و 138 مورد ماموریت مشتمل بر یک هزار و 337 مورد ماموریت تصادفی و 3 هزار و 846 مورد ماموریت غیرتصادفی انجام دادند.

وی ادامه داد: در این مدت 2 هزار و 247 مصدوم سوانح تصادفی و غیر تصادفی یا بیمار توسط مراکز فوریت‌های پزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: همچنین از 25 اسفندماه سال گذشته تا ساعت 8 صبح امروز دو درمانگاه مستقر در یادمان‌های طلائیه و شهدای هویزه به یک هزار و 790 زائر خدمت‌رسانی کردند. همچنین در این ایام 517 نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت اورژانس که در ورودی‌های خوزستان استقرار دارند، بهره‌مند شدند.

میرخشتی عنوان کرد: از زمان ‌آغاز طرح نوروزی اورژانس، کلیه مراکز فوریت‌های پزشکی سراسر استان هشت هزار و 726 مورد ماموریت مشتمل بر 2 هزار و 139 مورد ماموریت تصادفی و 6 هزار و 587 مورد ماموریت غیرتصادفی انجام و طی این ماموریت‌ها در مجموع سه هزار و 843 مصدوم یا بیمار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار