فرمانده مرزبانی کشور خبر داد:
فرمانده مرزبانی کشور گفت: برخلاف سال‌های قبل که برخی مهاجمان تروریست به مرزهای ما به‌صورت تکی و گروه‌های چندنفره نزدیک می‌شدند امسال موردی مشابه و درگیری نزدیک مرزی نداشتیم و تمامی پاسگاه‌های انتظامی ما در بین یادمان‌ها امنیت زائرین را تأمین می‌کند.
کد خبر: ۵۸۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 26 March 2018

سردار قاسم رضایی فرماندهی مرزبانی کشور در هویزه گفت: حضور در این یادمان‌ها توفیق بزرگی بوده و کسانی که در این یادمان حضور پیدا می‌کنند بی‌شک دعوت‌شدگان توسط شهدا هستند، و این شهدا زنده بوده و نزد خداوند روزی می‌خورند.

به گزارش "تابناک" وی افزود: یادمان‌های عملیاتی آیات الهی بوده و همه مناطق و قطعه‌قطعه خوزستان بایستی یادمان شود چراکه خون پاک شهدا در تمامی شهرهای خوزستان بر زمین ریخته شده و به‌عنوان مرزبانان این کشور پس از شهدا میزبانان اصلی این یادمان‌ها هستیم و این افتخار بزرگ مرزبانی است.

سردار رضایی اظهار کرد: بسیاری از زائرین در اینجا مسیر زندگی خود را تغییر داده و چشم‌انتظار سال‌های بعد هستند که مجدد در مناطق حضور یابند و زائر اینجا شوند و این مکان‌ها عبادتگاه عابدین خداوند است.

فرمانده مرزبانی کشور تأکید کرد: یگان مرزبانی کشور در پی توافقاتی با یگان مرزی عراق گشت‌های امنیتی خود را در دو طرف مرزهای کشور قرار داده و برخلاف سال‌های قبل که برخی مهاجمان تروریست به مرزهای ما به‌صورت تکی و گروه‌های چندنفره نزدیک می‌شدند امسال موردی مشابه و درگیری نزدیک مرزی نداشتیم و تمامی پاسگاه‌های انتظامی ما در بین یادمان‌ها امنیت زائرین را تأمین می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی اسکان زائرینی که به مشکل برخورده و یا به هر دلیلی شب نمی‌توانند به محل اسکان خود برسند را داریم و همچنین ایستگاه‌های صلواتی در برخی یادمان‌های مرزی جهت خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین حضور دارند.

برچسب ها: مرزبانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار