تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: 250 هزار زائر از ابتدای تعطیلات عید نوروز تا پایان روز ششم فروردین در قالب طرح آرامش بهاری از بقاع متبرکه استان دیدن کردند.
کد خبر: ۵۸۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 28 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، امامزاده حمزه علی بلداجی، سیدمحمد بارده، سید بهاالدین محمد شیخ شبان و محمد ابن علی منجرمویی لردگان بیشترین تعداد زائران را داشته است.
وی تصریح کرد: سال گذشته در طرح آرامش بهاری بیش از 2 ‌میلیون و 500 هزار نفر از بقاع متبرکه استان بازدید کردند.
‌ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از 101 بقعه متبرکه در استان به عنوان یادگاران رسول مکرم (ص) وجود دارد که 45 بقعه با برنامه‌ریزی لازم، در حال اجرای طرح آرامش بهاری است.
عزیزی ادامه داد: همچنین خیمه های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در 18 بقعه متبرکه دایر شده تا خدمات لازم به زائران ارائه شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری افزود: 30 نفر از روحانیان و مبلغان اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه استان برای اجرای بهتر طرح آرامش بهاری حضور دارند.
اقامه نماز جماعت، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، روانشناسی و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، ارائه خدمات اسکان موقت به زائرین وگردشگران و آموزش های سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.
این طرح همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار