امام جمعه دامغان:
به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان با بیان اینکه اقتصاد کشور از گذشته تا به امروز به‌ویژه در سالهای اخیر از ابعاد مختلف ضربه خورده است گفت:واردات بی رویه کالاهای خارجی و قاچاق کالا گریبان گیر تولید و اقتصاد کشور شده است .
کد خبر: ۵۸۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 29 March 2018
به گزارش تابناک سمنان امام جمعه دامغان ظهر پنج‌شنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از معاونان سپاه پاسداران ناحیه دامغان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان (حمایت از کالای ایرانی) آن را گواهی بر اندیشه والا و نگاه تیزبینانه ایشان در ابعاد مختلف داخلی و خارجی دانست و ابراز داشت: این نام گذاری ها تنها نام و شعار نیست بلکه نقشه‌راهی حکیمانه برای ملت و دولت است.
امام جمعه دامغان افزود: اقتصاد کشور از گذشته تا به امروز به‌ویژه در سالهای اخیر از ابعاد مختلف ضربه خورده است که واردات بی رویه کالاهای خارجی غالباً مصرفی و در کنار آن عدم اقبال مردمی به خرید کالاهای داخلی و در نتیجه زیان ده شدن مراکز تولیدی و تعطیلی کارخانه های کوچک، از جمله  آن‌ها محسوب می‌شود.
حجت الاسلام حسینیان  قاچاق کالا را دیگر بلای گریبان گیر تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و ابراز داشت: سرمایه‌گذار ایرانی به امید تولید ثروت و اشتغال در راستای تولید کالا سرمایه‌گذاری می‌کند اما با عدم مقابله مؤثر با قاچاق کالا همان جنس باقیمتی ارزان‌تر وارد بازار شده و دچار مشکلات عدیده می شود.
وی بابیان اینکه هر ایرانی باید با خرید کالای داخلی در حمایت از کار و تولید ایرانی نقش‌آفرین باشد، تصریح کرد: سپاه و بسیج می‌توانند با استفاده از گستره فعالیت بسیج در ادارات، محلات، دانشگاه‌ها و مدارس، شهرها و روستاها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حمایت و استفاده از کالای ایرانی ایفا کند.
حجت الاسلام حسینیان  با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی به دنبال اصلاح فرهنگ کار، خرید و مصرف در جامعه بر مبنای سبک زندگی اسلامی هستند، افزود: حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی بدل شود و هریک از ما با خرید، استفاده و حمایت از تولیدات صنعتی و کشاورزی، پوشاک و مواد غذایی و صنایع‌دستی منطقه خود گام‌هایی عملی در مسیر تحقق شعار سال ۹۷ برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار