ريیس اداره اوقاف شهرستان اردکان از اسکان 14 هزار مسافر نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان در تعطیلات نوروز 97 خبر داد .
کد خبر: ۵۸۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 04 April 2018

حجت‌الاسلام «سید مهدی سیدی» با اشاره به این که طرح آرامش بهاری در هفت امامزاده و بقعه متبرکه در سطح شهرستان اردکان اجرا شده است، افزود: طرح آرامش بهاری در راستای تبدیل امامزادگان بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد.

وي گفت: در این طرح با برپایی خیمه‌های معرفت برنامه‌های مختلفی مانند اقامه نماز جماعت، مشاوره‌های دینی، خانوادگی و وقف، پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه شهدا و چندرسانه‌ای برای مسافران نوروزی به اجرا درآمد.

ريیس اداره اوقاف اردكان تاکید کرد: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان تعطیلات قریب به 14 هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان شامل زائرسراها، کمپ‌های موقت، حسینیه‌ها و سایر اماکن بقاع متبرکه اسکان داده شدند و از خدمات رفاهی در این اماکن استفاده کرده‌اند.

این مسئول اظهار كرد: در این مدت بیش از شش هزار و 200 نفر از کودکان از امکانات غرفه کودک استفاده کرده‌اند و 895 نفر هم از خدمات مشاوره دینی و خانواده بهره‌مند شده‌اند و 80 نفر هم با حضور در غرفه همه واقف باشیم در زمینه‌ي وقف و برکات آن از خدمات مشاوره وقف استفاده کردند و همچنین بیش از 850 نفر از خدمات غرفه چندرسانه‌ای و محتواهای مناسب بهره‌مند شده‌اند و بیش از 6200 نفر از زائرین در ویژه‌برنامه‌های تحویل سال، جشن ولادت حضرت امام جواد (ع)، جشن میلاد حضرت علی (ع) و وفات حضرت زینب کبری (س) شرکت کرده‌اند.

سیدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از هیئت امناء و خادمان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، بيان كرد: در طرح آرامش بهاری 38 نفر از خادمان ثابت و افتخاری و 40 نفر از اعضای هیئت امناء امامزادگان وظیفه خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مناسب به مسافران نوروزی را بر عهده داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار