مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: ۸۰۰ هزار زائر از آستان امامزاده‌های استان ایلام بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 04 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجه‌الاسلام حسن شهیدی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۷ بقعه متبرکه استان ایلام اظهار داشت: در اجرای این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه، در این اماکن متبرکه اجرا شد.

وی امامزادگان علی صالح(ع) و سید حسن(ع) شهرستان مهران، سید سیف الدین(ع) شهرستان دره شهر، سید عبدالله(ع) شهرستان ایوان، سید ناصرالدین(ع) و سیدابراهبم قتال(ع) شهرستان دهلران، سید صلاح الدین(ع) شهرستان آبدانان را از جمله اماکن متبرکه اجرا کننده طرح آرامش بهاری در این استان برشمرد.

شهیدی تاکید کرد: خیمه های معرفت در اجرای این طرح در جوار این اماکن برپا، ایستگاه های همه واقف باشیم پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه های کودک و نوجوان، اقامه نمازهای جماعت، برنامه ها و نمایشگاه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

مدیرکل اوقاف استان ایلام گفت: در 10 روز ابتدای طرح آرامش بهاری ۸۰۰ هزار نفر زائر، از آستان امامزاده‌های استان ایلام بازدید کردند.

وی ارتقای سطح معرفتی زائران، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای اسلامی و آشنایی نوجوانان و جوانان با مسایل اعتقادی و مذهبی را از جمله اهداف برپایی خیمه های معرفت و اعزام روحانیون و مبلغان به بقاع شاخص این استان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار