مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران از استقبال خوب مسافران نوروزی از نمایشگاه عکس «یزد حسینیه ایران» خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 05 April 2018

سید حسن حسینی از برپایی نمایشگاه عکس یزد حسینیه ایران با هدف آشنایی مسافران نوروزی با ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و معنوی یزد در ایام نوروز در حسینیه امیرچخماق یزد خبر داد.

وی افزود: استقبال مسافران از نمایشگاه قابل توجه بود به نحوی که مسافران با نظرات مکتوب خود از آشنایی با این ظرفیت گردشگری ابراز خرسندی کردند.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران عنوان کرد: این نمایشگاه شامل معرفی آداب عزاداری یزد در قالب تصاویر زیبا از هنرمندان و عکاسان یزدی بود که مراسم‌هایی نظیر نخل برداری، سینه زنی، پخت آش نذری و ... را به تصویر کشیده بود.

حسینی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین فیلم و کلیپ‌هایی از مراسم‌های عزاداری سنتی در یزد برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اهمیت این ظرفیت مهم گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد: ظرفیت های گردشگری و مذهبی یزد در نقشه ها و ویژه نامه های نوروزی توسط دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران در ایام نوروز معرفی شد.

حسینی تاکید کرد: توجه به معرفی ظرفیت های گردشگری مذهبی و معنوی استان یزد می تواند کمک قابل توجهی به رشد اقتصادی استان داشته باشد.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران اظهار امیدواری کرد: با کمک نهادهای مسئول، رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل در زمینه گردشگری مذهبی استان یزد داشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار