شهردار مشهد گفت : بزودی تاکسی تلفنی ویژه جانبازان و معلولان در مشهدراه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 07 April 2018

به گزارش تابناک : شهردارمشهد در دیدار  با جانبازان مرکز توان بخشی امام خمینی از مناسب‌سازی و گل کاری منازل جانبازان مشهدی خبر داد و گفت: از صمیم قلب به دنبال این هستم تا شهر برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود که در همین زمینه برنامه‌هایی تدوین شده و در حال اجراست.

«تقی زاده» افزود: اولین اقدام که در طرح استقبال از بهار ۹۷ صورت گرفت گل کاری داخل و جلوی در منازل جانبازان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در آستانه سال نو بود. شهردار مشهد مقدس با اشاره به این که تاکنون منزل ۶۷ تن از جانبازان گل کاری شده است، ادامه داد: طرح دیگری که در این زمینه به اجرا گذاشته شده مناسب‌سازی ورودی و خروجی منازل این جانبازان به معابر شهری و پیاده‌روها برای تسهیل آمد و رفت آنان است.

تقی‌زاده تصریح کرد: در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان و جانبازان با وسایل نقلیه عمومی، ۲۰ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده برای سوار و پیاده شدن معلولان به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه شده است.

وی بیان کرد: همچنین مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر برای معلولان نیز توسط معاونت شهرسازی شهرداری مشهد در حال انجام است.

تقی‌زاده خامسی با اشاره به این که به زودی تاکسی تلفنی ویژه جانبازان و معلولان نیز راه‌اندازی می‌شود، افزود: فهرست منازل جانبازان در حوزه خدمات شهری موجود است تا در زمستان و هنگام بارش برف به صورت ویژه برای برف روبی و نمک پاشی جلوی در منزل این عزیزان اقدام شود. وی اظهار امیدواری کرد با انتصاب مشاور امور معلولان و انجام کارهایی که برای فرهنگ سازی در حوزه جانبازان و معلولان آغاز شده است، مانند همه کشورهای دنیا شاهد احترام مردم کشورمان به معلولان و جانبازان باشیم. 

شهردار مشهد همچنین بر پیگیری تکمیل ساختمان این مرکز و سرعت بخشیدن برای خدمات رسانی به جانبازان نیز تاکید کرد.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار