مدیر مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده شاهزاده فاضل(ع) يزد از رشد 200 درصدی حضور زائران در طرح آرامش بهاری این آستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 07 April 2018

حجت الاسلام «مصطفی صداقت» گفت: از ابتدای سال 1396،  مدیریت جدید آستان فعالیت‌های خود را در دو بخش فرهنگی از قبیل ایجاد اتاق مشاوره در حرم، حضور هیئات مذهبی در حسینیه شاهزاده فاضل، پخش زنده تلویزیونی برنامه «حوالی آسمان» ، فعال‌سازی بخش نذورات آستان برای اجرای صحن جامع امام رضا(ع)، جذب خدام افخاری جوان و بخش عمرانی از قبیل ایجاد سایت اداری، آینه کاری طبقه بالای حرم و تجهیز سرویس‌های بهداشتی آغاز کرد تا شرایط مناسبی برای زائران حرم در سال ۹۷ ایجاد شود . 

وی در ادامه با اشاره به این که طرح آرامش بهاری برای اولین بار به طور رسمی در این آستان برگزار شده است، اضافه کرد: از جمله برنامه‌های اجرا شده در این طرح، برگزاری غرفه‌های معرفت در بخش‌های مختلف مثل کودک و نوجوان، مشاوره، مهدویت، اقامه نماز جماعت، ویژه برنامه لحظه تحویل سال، نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم عمار و ایجاد زیارت مجازی بوده است که با استقبال زائران روبرو شد . 

حجت الاسلام صداقت از اجرای طرح عفاف و حجاب در ایام طرح آرامش بهاری در این آستان خبر داد و ادامه داد : با توجه به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری، این امر با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و با رعایت تمام شئونات اسلامی و اخلاقی انجام شد . 

وی افزود : در سال 96 نقل حسینیه شاهزاده فاضل با قدمت بيش از 100 سال مرمت و در ابتدای سال جاری رونمایی شد . 

صداقت در پایان از حوزه مقاومت بسیج فتح، بازاریان حسینیه شاهزاده فاضل و ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری تشکر کرد و گفت: موفقیت طرح آرامش بهاری با همکاری این عزیزان به خصوص حوزه مقاومت بسیج فتح صورت گرفت و باعث شد اجرای این طرح در طول ایام عید نوروز روند رو به رشدی داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار