رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: یکی از برنامه‌های حائز اهمیت هیئت اسکیت استان، اعزام ۶ نفر از بانوان و آقایان ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی است.
کد خبر: ۵۸۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 07 April 2018

به گزارش تابناک : محمد عجم اظهار داشت: هیئت اسکیت خراسان رضوی سال جدید را به نحو مطلوبی آغاز کرده و درصدد ادامه این برنامه است، به عنوان مثال در تاریخ 8 فروردین‌ماه امسال، یکی از ورزشکاران برتر استان به مسابقات بین‌المللی فرانسه اعزام شد و روز گذشته بازگشت.

رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی گفت: مسابقات فری‌استایل مشهد در بخش آقایان  در 25 فروردین‌ماه برگزار و در اردیبهشت‌ماه سال 97، مسابقات انتخابی در بخش دختران تشکیل می‌شود، یکی از برنامه‌های حائز اهمیت هیئت اسکیت استان، اعزام 6 نفر از بانوان و آقایان ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی است.

عجم با اشاره به وجود برنامه‌های معمولی هیئت در طول سال، خاطرنشان کرد: همایش اسکیت خراسان رضوی در 31 فروردین‌ماه امسال با شرکت عامه مردم برپا می‌شود، جدا از برنامه‌های مذکور، فعالیت‌های بسیاری در طول سال انجام شده و ورزشکاران استان برای شرکت در لیگ‌های متعدد استانی، کشوری و نظایر آن تمرین می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت اسکیت خراسان رضوی اسپانسرهای متعددی برای برگزاری برنامه‌های مختلف دارد که از آنها می‌توان به شرکت گاز سرخس و مشهد سرام اشاره کرد، با توجه به حمایت اداره کل ورزش و جوانان، این هیئت مشکل خاصی در مبحث بودجه نداشته و برنامه‌های بسیاری با کمک این سازمان برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار