سرپرست فرمانداری شادگان:
سرپرست فرمانداری شادگان گفت:سرنخ‌هایی از حادثه تیراندازی شب گذشته در شادگان به د ست رسیده است ، آنچه که ما استنباط میکنیم این است که این تیراندازی هدف‌دار ، امنیتی و سیاسی نبوده است.
کد خبر: ۵۸۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 07 April 2018

سعید حاجیان در رابطه با تیراندازی شب گذشته به سمت خودروی نماینده مردم شادگان، اظهار کرد: دستگاه‌های ذیربط در حال بررسی‌های این اتفاق هستند و با بررسی‌های دوربین‌ها به سرنخ‌هایی رسیده‌اند.

به گزارش"تابناک" وی گفت: همچنین با تیراندازی که قبل از این حادثه در خیابان رخ داده بود این احتمال وجود دارد که عامل تیراندازی به خودروی نماینده مردم شادگان همان شخصی است که در خیابان تیراندازی کرده است.

حاجیان افزود: آنچه که ما استنباط میکنیم این است که این تیراندازی هدف‌دار و امنیتی و سیاسی نبوده است و متاسفانه تا کنون شاهد این قبیل اتفاقات بوده‌ایم که کوچکترین مسائل منجر به تیراندازی شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:برنامه‌های ویژه‌ای برای امنیت مردم در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک قابل اجرا خواهد بود.

وی اظهار کرد: هرکسی که قانون را متوجه نشود و همچنین قدرت قانون را ندیده باشد ممکن است که دست به این حرکات بچه‌گانه بزند ولی باید بدانند که در چنگ قانون قرار خواهند گرفت و شدت قانون را می‌چشند.

وی از رسم غلط تیراندازی در مراسم ترحیم و عروسی‌ها متداول است گلایه کرد و گفت:این رسوم باید برچیده شود و در این موضوع نیز برنامه هایی را در نظر گرفته ایم که با همکاری بزرگان و شیوخ به اجرا در می‌آیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار