سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه از ارائه ۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۸۶۱ نفرساعت آموزش در دو بخش دولتی و خصوصی در سال ۹۶ خبرداد.
کد خبر: ۵۸۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 08 April 2018

به گزارش تابناک،احسان ایمانی هرسینی گفت: از این میزان ۴ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۹۰ نفر ساعت که ۱۰۶ درصد تحقق عملکرد را در بخش دولتی شامل می‌شود و ۴ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۷۷۱ نفرساعت آموزش در بخش غیردولتی ارائه شده که امسال این آموزش‌ها از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی بیان داشت: آموزش‌های مهارتی ارائه شده در بخش دولتی علاوه بر کارگاه‌های ثابت شهری در بخش‌های سیار شهری، شعب روستایی، عشایری، صنایع و صنوف، جواردانشگاهها، پادگان ها، زندان ها، سکونتگاه‌های غیررسمی وحاشیه نشین شهر‌ها و مناطق درمعرض آسیب‌های اجتماعی و دوره‌های استاد شاگردی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با اشاره به اینکه افزایش آموزش‌های مهارتی در بخش غیردولتی با وجود بیشتر نشدن تعداد این آموزشگاه‌ها نشانه عزم مدیران

این موسسه‌ها در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی است، ادامه داد: در صدد هستیم تا از ظرفیت قابل توجه این موسسه‌های غیردولتی بیش از پیش بهره ببریم و این موسسه‌هاهمگام با بخش دولتی به ارائه آموزش‌های مهارتی دارای بازار کار بپردازند.

ایمانی هرسینی با اشاره به فعالیت ۲۳۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در استان کرمانشاه اظهارداشت: ۱۷ هزار و ۵۶۷ نفردوره در سال گذشته از آموزش‌های فنی و مهارتی بخش غیردولتی بهره‌مند شده اند.

وی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های کشور ایجاد اشتغال پایدار است که یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این امر مهم را می‌توان کسب آموزش‌های مهارتی نام برد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز در دنیا مهم‌ترین شاخص، توسعه نیروی انسانی است، ابرازداشت: توسعه منابع انسانی لازمه توانمندسازیافراد برای ایجاد فرصت‌های شغلی و بهره‌وری و استفاده از منابع موجود است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار