نایب رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: مکان اختصاصی هیئت تنیس خراسان رضوی تا روزهای پایانی فروردین‌ماه به هیئت تعلق داشته و پس از آن از اختیار هیئت خارج می‌شود، این سالن در اواخر این ماه به مزایده گذاشته شده و به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 08 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ سلطنت حق‌نظر با اشاره به وجود برنامه‌های بسیار در سال 97 اظهار داشت: هیئت تنیس خراسان رضوی برای برگزاری برنامه‌های مختلف آمادگی دارد، یکی از برنامه‌های آتی، برگزاری کلاس مربی‌گری درجه سه برای شهرستان‌های خراسان رضوی بوده که تا چند روز آینده محقق می‌شود.


نایب رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی با اشاره به عملکرد مطلوب و مناسب ورزشکاران تنیس خراسان رضوی از سال گذشته تاکنون و پیش بینی اعضای هیئت برای ادامه روال کنونی، گفت: شهرستان تربت حیدریه دارای زمین مناسب تنیس بوده که نیروهای خبره استان جهت ساخت فضای ورزشی مطلوب و استاندارد به این شهرستان فرستاده شدند.


حق‌نظر خاطرنشان کرد: بنا به درخواست فدراسیون تنیس، قرار بر برگزاری مسابقات استانی در بخش دختران و پسران در رده سنی‌های زیر 12 سال بوده که مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا 20 فروردین‌ماه است، پس از برگزاری این مسابقات، در روز 31 فروردین‌ماه یک دختر و یک پسر از هر استان انتخاب شده و معرفی می‌شوند، آنها نیز به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.


وی تصریح کرد: مکان اختصاصی هیئت تنیس خراسان رضوی تا روزهای پایانی فروردین‌ماه به هیئت تعلق داشته و پس از آن از اختیار هیئت خارج می‌شود، این سالن در اواخر این ماه به مزایده گذاشته شده و به بخش خصوصی واگذار می‌شود، به عبارتی اعضای هیئت از این پس برای حضور در همان مکانی که به طور اختصاصی در دست آنها بود، باید اجاره پرداخت کنند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار