رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد:
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: هم‌اکنون در بازار دلاری به قیمت 4200 تومان وجود ندارد و به دلیل مشخص نبودن قیمت دلار صرافی‌ها به حالت تعلیق در آمده است.
کد خبر: ۵۸۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 10 April 2018

صرافی‌ها به حالت تعلیق درآمده‌اند

 

به گزارش تابناک رضوی؛ باقر معبودی نژاد با بیان اینکه بانک مرکزی دلاری با نرخ 4200 تومان در بازار تزریق نکرده است، عنوان کرد: در این خصوص باید دلار توسط بانک مرکزی به بازار وارد شود که در نهایت دلار فروشان ارز مورد نیاز مردم را به دست‌شان برسانند.

وی درخصوص خرید و فروش دلار در بازار بیان کرد: هم‌اکنون دلاری در بازار به طور رسمی خرید و فروش نمی‌شود و قیمت غیر رسمی آن در بازار حدود 5 هزار 600 تومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد عنوان کرد: به تعلیق در آمدن دلار فروشان به دلیل نبود دلار و همچنین بالا بودن قیمت خرید دلار توسط دلار فروشان بازار فروش آن به حالت تعلیق درآورده است.

معبودی‌نژاد افزود: امیدواریم با تلاش‌های دولت قیمت دلار کنترل شود زیرا با افزایش قیمت دلار تورمی که ایجاد می‌شود بسیار خطرناک است و من معتقدم که این نوسانات تا آخر هفته ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دلار فروشان به دلیل آنکه نمی‌توانند دلار خود را بالاتر از قیمت 4200 تومان بفروشند و چراکه این کار یک جرم به شمار می‌آید به همین دلیل از فروش آن ممانعت می‌کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد افزود: هم‌اکنون نرخ غیر رسمی طلا که در بازار تهران اعلام شده نرخ طلای 18 عیار هر گرم 166هزار 200 تومان و سکه تمام بهار آزادی یک میلیون 780 هزار تومان، نیم سکه 900 هزار تومان و ربع سکه 580 هزار تومان اعلام شده است که شاهد مقدار کمی افت قیمت در طلا هستیم.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار