مدیر آموزش و پرورش کاشمر:
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: سال تحصیلی آینده با مشکل جدی کمبود نیروی انسانی در کاشمر مواجه هستیم.
کد خبر: ۵۸۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 10 April 2018

سال تحصیلی آینده با مشکل جدی کمبودنیروی انسانی در کاشمر مواجهیم

به گزارش تابناک رضوی؛ علی طاهریان ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر، با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی از مشکلات مهم این اداره به شمار می رود اظهار کرد: مکاتبات لازم را از سال گذشته با اداره کل آموزش و پرورش داشته ایم تا در استخدامی های جدید وتامین سرباز معلم مشکل کمبود نیرو را برای ما حل کنند چراکه در غیر این صورت در اول مهر با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

وی امتحانات دانش آموزان را یکی از مهمترین برنامه های پیش رو این اداره عنوان کرد و افزود: امتحانات امسال مقارن با ایام ماه مبارک رمضان شده است که برنامه ریزی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر از برگزاری اجلاسیه شهدا در ۱۶ اردیبهشت ماه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و تصریح کرد: این اجلاسیه در سطح گسترده و به یادبود ۹۵ شهید دانش آموز و ۲۵ شهید فرهنگی در کاشمر برگزار می شود.

وی در ادامه مشکلات دیگر این حوزه را کمبود فضا درهنرستان ها و مدارس این شهرستان عنوان کرد و گفت: پنج قرائت خانه در طول سال فعال اند که با استقبال خوب دانش آموزان متوسطه دوم و اولیا آنها روبرو شدیم که در کمتر شهرستانی به این شکل قرائت خانه منظم و با فعالیت مستمر داشته اند.

طاهریان با بیان اینکه در حوزه پشتیبانی کارهای بسیار زیادی انجام شده افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ پروژه را آغاز کرده ایم که مهمترین آنها مدرسه شادروان پویا عظیم زاده است که قبل از عید تفاهم نامه آن به امضاء رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین دارالقران استان توسط خیر محترم محمدیان ساخته می شود، تصریح کرد: در مدرسه صائب علاوه بر نمازخانه در حال تکمیل ساخت سه کلاس جدید هستیم.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر افزود: در دیدار با مدیر کل نوسازی مقرر شد اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیون برای ایجاد استخر ذخیره آب جهت اردوگاه جدید آموزش و پرورش اختصاص یابد.

وی همچنین با بیان اینکه پیگیر بازپس گیری اردوگاه آموزش و پرورش که اکنون در تصرف سپاه است هستیم، تصریح کرد: در آبان ماه سال گذشته به دفترمقام معظم رهبری نامه نوشتیم و در دیماه پاسخ دریافت کردیم و از آن زمان تاکنون پنج جلسه در تهران، مرکز استان و شهرستان برگزار کرده ایم که امیدواریم این امر زودترمحقق شود.

طاهریان با اعلام اینکه در شب عید به همت شهرداری مبلغ ۱۲ میلیون تومان به دانش آموزان محروم در قالب کارت هدیه خرید اهداء شد تصریح کرد: با تعاملاتی که بین شهرداری و شورای شهر با آموزش و پرورش انجام گرفته است به زودی عقب نشنی بعضی از مدارس صورت خواهد گرفت و مدارسی که در حاشیه خیابان ها قابلیت تجاری سازی داشته باشند اقدام خواهد شد.

وی در پایان گفت: متاسفانه ادارات زیادی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و علی رغم اینکه دعوتنامه برای حضور درجلسه برای ادارات ارسال می شود ولی به جز نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر ادارات دیگر در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت نمی کنند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار