امام‌جمعه ابرکوه گفت: مسئله پیگیری سهام سرمایه‌گذاران شرکت جی.تی.ال ابرکوه مورد استقبال استاندار یزد قرار گرفته و دستوراتی در این زمینه صادر کرده است .
کد خبر: ۵۸۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 11 April 2018

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در جمع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: نامعلوم بودن سرنوشت شرکتGTL ابرکوه از جمله مواردی است که در دولت یازدهم مورد کم‌توجهی قرار گرفت و هر زمان این موضوع در سطح استان و در حضور استاندار سابق مطرح شد ولي چندان اهمیتی به آن داده نشد . 

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت جدید مسئله پیگیری سهام سرمایه‌گذاران شرکت جی.تی.ال مورد استقبال استاندار جدید یزد قرار گرفته و دستوراتی در این زمینه صادر کرده است . 

حجت‌الاسلام حسینی ساخت سالن چند منظوره در ابرکوه را یکی از ضروریات دانست و افزود: در ابرکوه تنها یک سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که کلیه برنامه‌ها در آن برگزار می‌شود لذا ابتدا باید یک فضای مناسب جهت ايجاد چنین سالنی در ابرکوه در نظر گرفته شود تا در مراحل بعدی با مسئولان مکاتبه و حتی اگر نیاز باشد موضوع با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي در میان گذاشته شود . 

امام جمعه ابركوه ادامه داد: راه‌اندازی راه‌آهن، کمربندی ابرکوه و تقاطع 15 دی، مدت‌هاست که از جمله مشکلات این شهرستان محسوب می‌شود که هنوز به سرانجامی نرسیده است لذا نیاز است که نماینده مجلس و فرماندار نیز با اعضای شورای شهر همراه شوند و این موضوع را با جدیت پیگیری کنند . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار