کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید و کاهش دما از پس فردا 24 فروردین مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد.
کد خبر: ۵۸۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک : زهرا مبشری روز چهارشنبه افزود: به دنبال ورود سامانه جوی بارشی به خراسان رضوی از عصر روز جمعه باران از غرب و جنوب غربی استان آغاز می شود. بارشهای این سامانه که با وزش باد شدید لحظه ای همراه است تا روزهای میانی هفته آتی ادامه دارد.
وی ادامه داد: روند رو به افزایش کنونی دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی نیز همزمان با فعالیت این سامانه بارشی متوقف می شود و از روز جمعه شاهد کاهش دما در سطح استان خواهیم بود. بر این اساس طی روزهای جمعه تا یکشنبه آتی بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی به میزان بیش از 15 درجه کاهش می یابد. 
کارشناس هواشناسی گفت: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 24 درجه پیش بینی شده که فردا به 26 درجه سلسیوس می رسد. بیشینه دمای هوای این شهر روز جمعه آتی 23 درجه و روز شنبه نیز 21 درجه پیش بینی شده اما روز یکشنبه تا 11 درجه سلسیوس کاهش می یابد.
وی افزود: فریمان با کمینه دمای صفر درجه و سرخس با بیشینه دمای 35 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. در این مدت بیشترین شدت وزش باد نیز از تایباد با سرعت 54 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار