مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: رسانه ها در تحقق این هدف مهم نقش موثر و کلیدی دارند.
کد خبر: ۵۸۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 11 April 2018

محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه در کرمان افزود: نهادینه شدن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی نیاز به تغییر دیدگاه و کار فرهنگی دارد.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه مخاطب شعار سال هستند تصریح کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی انجام شود مشکلات بر سر راه بخش تولید و اشتغال تا حد بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: اگر بخش فرهنگی جامعه تقویت شود زنجیره حمایت از کالای ایرانی تکمیل می شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه رسانه ها و مطبوعات کرمان تاکید کرد: مسائل و مشکلات رسانه ها 2 طرفه است و باید با همفکری و همراهی مطبوعات و مسئولان برطرف شود.
علیزاده با بیان اینکه در سالهای اخیر اتفاقات خوبی در حوزه رسانه و مطبوعات استان کرمان رقم خورده است تصریح کرد: عزم ما جزم است که به عدالت در این حوزه نزدیک شویم، هر چند هنوز با اهدافمان فاصله داریم.
وی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاست شفاف سازی در حوزه مطبوعات پیش قدم شده و احقاق حق و پیگیری مطالبات از سیاست های ما است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: رسانه ها باید ضوابط و مقررات را رعایت کنند تا بتوانیم تعامل در حوزه رسانه را برقرار کنیم.
وی با اشاره به سیاست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 97 گفت: آموزش را بصورت جدی دنبال می کنیم و اصحاب رسانه از دوره ها و کلاس های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی استفاده کنند.
علیزاده ادامه داد: واگذاری فعالیت ها به تشکل های صنفی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات از دیگر برنامه های سال جاری در حوزه رسانه استان کرمان است.
وی اظهار کرد: تالار مرکزی کرمان پیشرفت 87 درصدی دارد و با پیگیری مسئولان و تغییر پیمانکار در سال جاری خبرهای خوبی از افتتاح آن می شنویم.
وی تصریح کرد: سعی کردیم فضای آرام و با ثباتی را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به منظور فعالیت های فرهنگی و بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید فراهم کنیم.
جمعی از اصحاب رسانه در این نشست که با همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، دغدغه ها و نظرات خود را بیان کردند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار