مربی تیم ملی شنای جوانان گفت: شناگران اعزامی از خراسان رضوی که همراه با تیم ملی جوانان به رقابتهای بانکوک تایلند رهسپار شده بودند سه طلا، یک نقره و یک ورودی المپیک به دست آوردند.
کد خبر: ۵۸۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 12 April 2018

به گزارش تابناک : میثم سعادتی، پنجشنبه افزود: علی فتحی و سینا غلامپور شناگران نیشابوری اعزامی خراسان شمالی بودند که در کنار 6 نفر از دیگر استانهای کشور در مسابقات بانکوک تایلند حضور داشتند.
وی ادامه داد: در روز نخست این رقابتها علی فتحی در ماده 50 متر پشت به نشان طلا دست یافت و ورودی المپیک را نیز به دست آورد و سینا غلامپور دیگر شناگر خراسانی نشان نقره ماده 100 متر بزرگسالان را از آن خود کرد.
مربی تیم ملی شنای جوانان گفت: غلامپور در روز سوم مسابقات نیز نشان طلای ماده 50 متر آزاد بزرگسالان را گرفت و فتحی در روز چهارم مسابقات به نشان طلای ماده 100 متر دست یافت.
سعادتی افزود: در این مسابقات 113 تیم به همراه 950 شناگر حضور داشتند و تیم ملی کشورمان در مجموع توانست 14 نشان رنگارنگ و هشت ورودی المپیک کسب کند.
وی ادامه داد: شناگران تیم ملی جوانان کشورمان که ورودی المپیک را کسب کردند مهرماه آینده به کشور آرژانتین اعزام می شوند.
مربی تیم ملی شنای جوانان گفت: در کنار 2 شناگر خراسانی، متین بالسینی، متین سهران، مهدی انصاری، علی رشیدی، علیرضا یاوری و علی سراوند دیگر اعضای تیم اعزامی به تایلند را تشکیل می دادند و خشایار حضرتی هم عضو دیگر کادر فنی بود که تیم ملی جوانان کشورمان را همراهی می کرد.
مسابقات شنای انتخابی المپیک از روز شنبه 18 فروردین در بانکوک تایلند آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه یافت.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار