نشست آیینه داران روشنی به مناسبت نکوداشت سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی امروز در کرمان بر گزارشد .
کد خبر: ۵۸۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 12 April 2018

در این نشست که با حضور هنرمندان هنر انقلاب از مناطق مختلف استان کرمان همراه بود برگزاری مراسم نکوداشت شهید آوینی در کرمانرئیس اداره هنر وادبیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی ازهنر انقلاب به عنوان هنر مبتنی بر فطرت پاک و حقیقی انسان هنر مند یاد کرد .
قنادیان با بیان اینکه امروز باید هنر انقلاب اسلامی با اتکا به حکمت به اوج حرکت خود در مسیر رشد واعتلای فرهنگ اسلامی ادامه دهد افزود :هنرمندان انقلاب باید با تاسی از منش و رفتار شهید آوینی سبک هنری خود را به حکمت اصیل اسلامی پیوند دهند .
رئیس اداره هنر وادبیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فضای همگرایی و تعامل هنرمندان در استان کرمان را ارزشمند دانست و گفت :با این تعامل بین هنرمندان و دستگاههای متولی هنر در استان آینده ای مطلوب در انتظار هنر انقلابی در استان کرمان است .
علیزاده مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان هم در این همایش ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب انسجام /تعامل و هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی استان را برای توسعه فرهنگی استان را مطلوب دانست و افزود : در راستای حراست ازهنرانقلاب اسلامی برنامه های مختلفی برای امسال دراستان از جمله جشنواره موسیقی نواحی ایران /نمایشگاه آثار هنرمندان /برگزاری جشنهای رمضان و جشنواره های قرآنی برنامه ریزی شده است .
ملکی رئیس حوزه هنری استان کرمان هم در این همایش از آمادگی حوزه هنری و بسیج هنرمندان استان کرمان برای حمایت از تولیدات هنرمندان استان در رشته های مختلف خبرداد.
این مراسم با اجرای نمایش خیابانی هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان همراه بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار