امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز گفت: ایران برای تقویت محور مقاومت و مقابله با سطله طلبی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ، خود را محدود به یک منطقه و کشور نخواهد کرد
کد خبر: ۵۹۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 13 April 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: روز دوشنبه رپزیم صهیونیستی یکی از فرودگاه های سوریه را مورد حمله موشکی قرار داد که در نتیجه این حمله تعدادی از نیروهای ایرانی مستقر در این فرودگاه که مسئول مشغول عملیات مستشاری بودند از جمله اکبر زوار جنتی به شهادت رسیدند.

وی افزود: برخی مقامات رژیم صهیونیستی روز روزهای گذشته ایران را تهدید کرده اند که اجازه نمی‌دهند ایران در سوریه باقی بماند یا حضورش را گسترش دهد اما مقام‌های این رژیم کودک‌کش بدانند جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت از این تهدیدها بسیار فراتر رفته و زمان این حرف های بیهوده گذشته است.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایرانهر کجا برای توقیت محور مقاومت و مقابله با سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی لازم باشد حضور پیدا خواهد کرد و برای این حضور منظتر چراغ سیز و قرمز دیگران نخواهد بود.

آل‌هاشم تصریح کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند مرگ که برآنها انتهای زندگی بوده و خط پایان همه چیز است در نظر جوانان مسلمان اسیرانی شهادت ابتدا زندگی و افتخار بزرگ است و نصیب هر کس نمی‌شود و این تهدیدات توخالی آنها تاثیری بزم و اراده ایرانیان ندارد.

وی به رژیم صهیونیستی هشدار داد منظتر پایخ قاطع ایران در زمان و مکان مناسب بوده و انتقام خون شهدای ایرانی را پی خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از حضور پرشور مردم تبریز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی تجلیل کرد.

آل هاشم با اشاره به بعثت پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد:هدف از بعثت تربیت، تعلیم و تزکیه، انسان، تحقق عدالت_اجتماعی، حل اختلافات و تکمیل اخلاق بشریت است

وی افزایش نرخ_ارز و بی‌تحرکی نهادهای مسئول دلیل بروز تلاطم در بازار دانست و گفت:جامعه منتظر پاسخ‌های قانع کننده از مقامات مسئول و علل بروز این بحران است و برخی روندهای داخلی و بعضی شیطنت‌های خارجی باعث شده که ارز گران شود

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان ساخت:ما تا کی باید منتظر خارج باشیم و ببینیم کی تحریم می‌کند؟ رویای_تحقق_ برجام‌ چه زمانی عملی خواهد شد؟مشکلات_ساختاری ایران برای صاحب نظران مگر مبهم است، سال‌هاست که رهبری و سایر دلسوزان به رفع مشکلات کشور را اشاره می‌کنند و خواهان توجه به ظرفیت‌های داخلی هستندمسئولان در حد توان عمل کرده‌اند ولی آیا کامل به رهنمودهای رهبری توجه داشته‌اند؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار