مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهری اهواز خبر داد
مدیر عامل ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از آمادگی این سازمان برای راه‌اندازی بازارچه کتاب در راستای کمک به آگاهی بخشی شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 13 April 2018

صولت احمدی در دیدار با معاون فرهنگی شهرداری اهواز، از آمادگی این سازمان برای راه‌اندازی بازارچه کتاب در راستای افزایش آگاهی بخشی شهروندی خبر داد.

وی گفت: سال 97 به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از تولید و کالای ایرانی تعیین شده است و بر همین مبنا شهردار اهواز شعار "خدمت جهادی و رفتار انقلابی" را برای مدیریت شهری عنوان کردند که باید اقدامات همه جانبه و مشترکی برای جامه عمل پوشاندن به این شعارها انجام داد.

احمدی گفت: معتقدم پایه هر گونه توسعه و پیشرفت و پیش‌زمینه تحول در جامعه اقدامات و فعالیت‌هایی است که به ارتقاء فرهنگ عمومی می‌انجامد.

وی بیان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری از جمله سازمان های پیشرو در ارتباط با شهروندان است و انتظار داریم معاونت فرهنگی اجتماعی به عنوان بازوی تخصصی شهرداری در حوزه اجتماعی و فرهنگی در فعالیت‌هایی که داریم در کنار ما باشد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اظهار کرد: اهواز دروازه ورود تشییع به ایران اسلامی و همچنین سنگر نخست دفاع از کشور و دژ تسخیر ناپذیر در برابر دشمن در جنگ تحمیلی هشت ساله و شهدای مدافع حرم است و انتظارمی رود آثاری که یادآور این افتخارات معنوی و از عناصر هویت بخش مذهبی و انقلابی است در همه جای شهر اهواز دیده شود از این رو آمادگی داریم از کلیه امکانات و تاسیسات و ظرفیت های سازمان در جهت کمک به فرهنگ سازی و اشاعه ارزش های مذهبی و انقلابی بهره برداری کنیم.

احمدی خاطر عنوان کرد: اهواز یک کلان‌شهر با ترکیب جمعیتی متنوع است که کمبودهای بسیاری در خصوص سرانه‌های کتاب‌خوانی و امکانات فرهنگی دارد بنابراین پیشنهاد می‌دهیم که با همکاری مجموعه معاونت فرهنگی مکان مناسبی برای عرضه هفتگی کتاب در سطح شهر اهواز انتخاب و به عنوان بازارچه کتاب به منظور ساماندهی کتابفروشان سیار و دوره گرد در نظر گرفته شود .

وی گفت: در نظر داریم با همکاری نهادهای ذی‌ربط برای پاسداشت شهدای گرانقدر در هر منطقه شهرداری طرح انتخاب شهید شاخص منطقه بررسی شود تا با استفاده از پتانسیل های سازمان ساماندهی مشاغل نسبت به معرفی بهتر و بیشتر ایشان به جامعه اقدام شود .

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار