سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 14 April 2018

به گزارش تابناک : ناصر سلیمان‌زاده گفت: بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر در هفته جاری ابلاغ خواهد شد، در برنامه ششم توسعه اجازه تبدیل وضعیت خدمتی نیروهای قراردادی ایثارگر به ما داده شده است و فعلا همین را اجرایی می کنیم.

وی افزود: با این حال تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی را پیگیر هستیم.

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه امسال چه تعداد نیرو به سن بازنشستگی رسیده و از آموزش و پرورش خداحافظی می‌کنند؟ گفت: حداقل ۴۰ هزار نفر در سال جاری بازنشسته می‌شوند و ما در تلاشیم تا کمبود نیرو در سال تحصیلی پیش رو نداشته باشیم.

سلیمان زاده ادامه داد: قصد داریم بویژه در بخش آموزش، معلمان در آستانه بازنشستگی را بیش از سنوات مجاز نگه داریم و بازنشستگی شان را به تعویق بیاندازیم. سال گذشته هم شاهد استمرار خدمت حدود ۴تا ۵ هزار نفر بودیم و این روند ادامه خواهد داشت تا بخش کوچکی از کمبود نیرو جبران شود.

 

 

 

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار