تساوی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که سرخپوشان تهرانی به خصوص در نیمه اول، حتی یک ضربه به چارچوب هم نداشتند.
کد خبر: ۵۹۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 15 April 2018

به گزارش تابناک : انگشت اشاره طبیعتا در چنین مواردی باید به سمت کادرفنی باشد. مشخصا مربی تیم، اولین نفری است که به خاطر عملکرد ضعیفش، تیمی ناآماده و بی انگیزه را به میدان می فرستد.


برانکو اما با ارائه یکسری آمار و اطلاعات مدعی است که تیمش خیلی هم خوب و قبراق بوده و هرگز از پرسپولیس، ضعف فنی دیده نشده که البته این تعبیر با نگاه هواداران و کارشناسان در تضاد است زیرا پرسپولیس اصلا شبیه گذشته اش فوتبال بازی نمی کند و ضعیف تر، تدافعی تر و محتاط تر از قبل شده است. اما یکی از نزدیکان به پرسپولیس ماجرای جالبی برای مان تعریف کرد.


این فرد که خودش سمتی هم در این باشگاه دارد به ما گفت: «در تمرینات و اردوهای پرسپولیس، برانکو رفتار و گفتارش درست شبیه گذشته است اما بازیکنان دیگر آن توان انگیزشی قبلی را ندارند. آنها مهره های اصلی تیم هستند و می توانند در داخل زمین، نتایج را تغییر بدهند اما اگر انگیزه شان را از دست داده باشند، کار بیشتری از دست برانکو هم برنمی اید. قهرمانی زودهنگام پرسپولیس، انگیزه های بازیکنان را از بین برده و آنها فقط برای بازی های باقی مانده در آسیا انگیزه دارند.» به نوشته خبرورزشی، این در حالی است که برانکو همیشه اعتقاد دارد تک تک اعضای تیم پر از انگیزه در تمرینات ظاهر می شوند و کوچک ترین اتفاقی از لحاظ انگیزشی رخ نداده است.

 

 

منبع : جام نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار